تجلیل دختران شهر در تالار وزارت کشور

به گزارشافکارخبر،محمد ابویی مدیرعامل خانه شهریاران جوان با اعلام این خبر اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر مجموعه خانه شهریاران جوان در نظر دارد جشن بزرگی را با حضور هنرمندان جوان، چهره‌های برجسته فرهنگی و ورزشی، مسئولین ارشد مدیریت شهری و همچنین سمن‌های فعال حوزه زنان و خانواده برگزار کند.

ابویی افزود: این جشن با دعوت از دختران و مادران پایتخت برگزار خواهد شد تا ساعاتی شاد را همزمان با بزرگداشت روز دختر برای این عزیزان رقم بزند.

وی گفت: شهردار تهران، معاون وزیر ورزش و جوانان، جمعی از اعضای شورای شهر تهران و گروهی از بانوان هنرمند و ورزشکار فرهیخته کشور در این مراسم حضور خواهند داشت. در این مراسم از ۱۵ دختر فرهیخته شهر تهران که در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی در سطح پایتخت فعالیت می‌کنند تجلیل و تندیس شهریار جوان به آنها اهدا خواهد شد.

شایان ذکر است این مراسم با مدیریت خانه شهریاران جوان و مشارکت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، اداره کل امور بانوان، سازمان فرهنگی و هنری، هفته نامه همشهری جوان و بانک شهر در روز چهارشنبه مورخ ۲۸ مرداد از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۰ در سالن ۴۰۰۰ نفره وزارت کشور برپا خواهد شد.