نبرد شاگردان منصوریان با تیم پولدار!

به گزارشافکارخبر،تیم فوتبال نفت ایران که در جمع ۸ تیم برتر آسیا قرار دارد روز چهارشنبه ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی باید به مصاف الاهلی امارات برود. مسابقه ای که دیدن آن رایگان اعلام شده تا تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بروند و از نماینده ایران حمایت کنند.

الاهلی یکی از تیم های متمول امارات و حتی فوتبال آسیاست که بازیکنان گران قیمتی در اختیار دارد و شاگردان منصوریان در این بازی باید تمام هنر فوتبالی خود را ارایه کنند تا یکبار دیگر برتری فنی فوتبالیست های ایرانی را به رخ حریف عربی خود در حوزه خلیج فارس بکشند.

تیم نفت در لیگ برتر ایران برخلاف فصل گذشته مسابقات را خوب شروع نکرده و با یک باخت و سه مساوی در رده دوازدهم جدول قرار دارد. شاگردان منصوریان مقابل الاهلی باید اولین برد فصل خود را جشن بگیرند.

اگر تیم نفت بدون گل خورده بتواند از سد الاهلی عبور کند برای دیدار برگشت که روز ۲۵ شهریور در امارات است دغدغه کمتری خواهد داشت. تساوی در تهران نمی تواند نتیجه مناسبی برای نفت باشد و آنها اگر می خواهند به جمع ۴ تیم برتر آسیا برسند باید در تهران پیروز شوند.

ایمان مبعلی به دلیل مصدومیت در این بازی حضور ندارد و او بزرگترین غایب تیم نفت است اما منصوریان امیدوار است که بازیکنان دیگر مثل پیام صادقیان بتوانند جای خالی ایمان را پر کنند.