تمدید مهلت ثبت نام در آزمون های دانشنامه پزشکی

به گزارشافکارخبر،شصت و دومین آزمون دانشنامه تخصصی و بیست و نهمین آزمون فوق تخصصی پزشکی ۱۹ شهریورماه در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود.

داوطلبان می توانند با ورود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام کنند.

آزمون کتبی شصت و دومین آزمون دوره دانشنامه تخصصی در کلیه رشته ها راس ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۱۹ شهریورماه در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود و کارت ورود به جلسه در روزهای ۱۷ و ۱۸ شهریورماه از طریق سایت مرکز آزمون قابل دریافت است.

نتایج آزمون کتبی از طریق سایت اعلام شده و پس از آن محل حوزه های امتحانی آزمون شفاهی به صورت PMP، OSCE و سایر روش های نوین ارزشیابی در روزهای ۲۲ و ۲۳ شهریورماه به اطلاع داوطلبان می رسد.

آزمون کتبی بیست و نهمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی هم در ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۱۹ شهریورماه در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود. بیست و نهمین آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی برای دستیاران فوق تخصصی برگزار می شود که تا ۱۵ آذرماه سال جاری دوره دستیاری خود را به پایان برسانند.

کلیه دستیاران رشته های فوق تخصصی باید حداکثر ظرف مدت یکسال پس از اتمام آموزش در آزمون دانشنامه رشته مربوطه شرکت کنند و در صورت عدم شرکت یک دوره مردود می شوند.

کارت ورود به جلسه در روزهای ۱۷ و ۱۸ شهریورماه از طریق سایت مرکز آزمون قابل دریافت است و نتایج آزمون کتبی از طریق سایت اعلام شده و پس از آن محل حوزه های امتحانی آزمون شفاهی به صورت PMP، OSCE و سایر روش های نوین ارزشیابی در روزهای ۲۲ و ۲۳ شهریورماه به اطلاع داوطلبان می رسد.

آزمون های دانشنامه بالاترین آزمون های کشوری هستند که افرادی که در این آزمون ها موفق می شوند می توانند به عضویت هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی دربیایند.