سیکل معیوب ملاقات شهرداران مناطق با مردم

به گزارشافکارخبر،اقبال شاکری در جریان یکصد و هفتادنهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران ضمن خداقوت به اعضای شورا به دلیل پایان یافتن دومین سال از فعالیت این نهاد در دوره چهارم به حادثه طوفان شب گذشته اشاره کرد و گفت: شب گذشت سرعت باد ۶۸ کیلومتر بود که طوفان نسبتا سنگینی به شمار می‌آمد.

وی افزود: باید توجه کرد که وقوع این طوفان اعلام شد ولی با سرعتی که پیش‌بینی شده بود رخ نداد. برای امشب نیز پیش‌بینی شده که طوفانی در پیش است که حداقل ۲۰ کیلومتر در ساعت سرعت دارد.

شاکری در ادامه اظهارات خود به ملاقات‌های عمومی شهرداران مناطق با مردم در روزهای دوشنبه اشاره کرد و گفت: کار این شهرداران در نوع خود منحصر به فرد است اما شرکت در این جلسات باید آزادانه باشد در واقع نباید افراد برای حضور در این جلسات ممیزی شوند و با افراد خاصی موضوعشان را در میان بگذارند و بعد از آن نیز دوباره به افراد دیگری ارجاع شوند که کارشان را انجام نمی‌دهند.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران تصریح کرد: این روند یک سیکل معیوب است که نیازمند اعمال تغییرات است.

مجتبی شاکری عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران نیز در جریان جلسه امروز به نامگذاری پلهای بزرگراه امام علی اشاره کرد و گفت: ۴۰ پل روی بزرگراه امام علی قرار دارد که اسامی همه استانهای کشور و کوههای مرتفع آنها بر روی این پلها نگاشته شده و تا عید غدیر زمینه اجرای آن طبق وعده شهردار تهران محقق خواهد شد.