به گزارشافکارخبر،هنوزدوران محکومیتش را نگذرانده بود که در حین مرخصی از زندان بازهم با وعده ازدواج زن جوانی را بازیچه خود کرد و تا مرز آوارگی زن جوان و خانواده اش پیش رفت تا اینکه دستگاه قضایی راه را بر او بست و متهم راکه اولین بارش نبود دست به خلاف می زد دوباره اواخر هفته قبل پای میز محاکمه کشاند. به گزارش خراسان آخرین بار به جرم کلاهبرداری دستگیر شد و رای دادگاه اورا برای گذراندن دوران محکومیتش که حدود دوسال بود راهی زندان مشهد کرد.

مدتی را که در زندان بود با گرفتن مرخصی چند روزه وارد شهر مشهد شد و بازهم نقشه کلاهبرداری از زن جوانی را کشید که با مادر پیرخود زندگی می کرد. اوکه فن بیان قوی داشت به زن جوان نزدیک شدو خود را عاشق و دلباخته او نشان داد.

زن جوان هم که تصور می کرد مرد رویا های خود را یافته است پیشنهاد مرد جوان را با مادرش مطرح کرد.

کلاهبردار پس از اتمام مرخصی، به زندان بر گشت و تا مرخصی بعدی تلفنی با مالباخته در ارتباط بود این موضوع چند باری تکرار شد تا اینکه زن جوان به ناپدید شدن چند باره خواستگارش مشکوک شدو پی برد او در زندان به سر می برد. مرد کلاهبردار که همه چیز را از بین رفته می دید، مدعی شد به خاطر اختلاف مالی خانوادگی به زندان افتاده است و به زودی آزاد خواهد شد و باید مجلس عروسی را برپا کنند و منزل زن جوان در شان عروسی نیست و… بالاخره زن جوان را به بهانه تنظیم یک وکالت کاری به یک دفتر خانه کشاند و از او خواست پای برگه ای را امضا کند، زن جوان که به متهم بیش از حد اعتماد داشت بدون آنکه به متن توجه کند آن را امضا کرد و زمانی متوجه شد که چه بلایی سرش آمده که زنگ منزلشان به صدا در آمد و مردی که آن طرف چارچوب در ایستاده بود خود را مالک جدید آپارتمان ۵۰ متری آن ها معرفی کرد و از آن ها خواست ظرف چند روز منزل را تخلیه کنند.

زن جوان که با شنيدن اين حرف ها عرق سردي بر بدنش نشست راه دادسرا را در پيش گرفت و تلاش کرد همراه با مادر پيرش آواره کوچه و خيابان نشوند.اين در حالي بود که متهم هفته گذشته بادستور بازپرس شرقي شعبه ۲۰۲ دادسراي مشهد از زندان فرا خوانده شد و اتهاماتش مورد رسيدگي قرار گرفت و در حالي که شاکي مدعي بود متهم با قسمتي از پول هاي خانه اش يک خودروي سمند و يک قطعه زمين ديگر نيز خريده است کلاهبرداردر پايان جلسه دادرسي دوباره را هي زندان مشهد شد .