ماساژدرمانی برای رفع یبوست و شادابی پوست

به گزارشافکار خبر،سید جواد علوی درباره اثرات فیزیولوژی ماساژدرمانی اظهار داشت: ماساژدرمانی روشی است که از لحاظ جسمی باعثبهبود سیستم عصبی, ماهیچه‌ای و خون می‌شود.

به‌گفته وی ماساژدرمانی جسم را وادار به جذب مواد غذایی و دفع مواد زائد می‌کند.

این کارشناس طب سنتی افزود: ماساژدرمانی گردش خون و لنف را در عضلات بیشتر می‌کند, انقباض را در عضلات کاهش داده و خستگی عضلانی را برطرف می‌کند.

وی بیان داشت: ماساژدرمانی گرفتگی و تنش را در عضلات کاهش داده و تولید سم را در بدن کم می‌کند و باعثکاهش فشار بر رگ‌ها و سیاه‌رگ‌ها می‌شود.

ماساژدرمانی گردش خون ضعیف را بهبود می‌بخشد

علوی اضافه کرد: ماساژدرمانی گردش خون ضعیف را بهبود بخشیده و ناراحتی‌های قلبی را کم می‌کند, ضربان قلب و فشار خون بالا را کاهش می‌دهد و جریان لنف را در بدن تسریع کرده و باعثدفع مواد زائد و سمی می‌شود.

دفع مواد زائد در بدن موجب کاهش فشار روانی در بدن می‌شود

این کارشناس طب سنتی بیان کرد: دفع مواد زائد در بدن موجب کاهش فشار روانی در بدن می‌شود و فعالیت‌های ریه را افزایش می‌دهد.

وی عنوان کرد: ماساژدرمانی تنفس را آرام و عمیق می‌کند و موجب بهبود عملکرد دستگاه گوارش می‌شود و با افزایش حرکات دودی‌شکل به دفع بهتر مواد زائد به‌صورت مدفوع کمک و یبوست را رفع می‌کند.

ماساژ به تقویت پوست کمک می‌کند

علوی یادآور شد: ماساژدرمانی به بهبود عملکرد کلیه‌ها کمک می‌کند و باعثرفع احتباس در بدن شده و آب اضافی را خارج می‌کند که موجب تقویت پوست می‌شود.

این کارشناس طب سنتی بیان داشت: ماساژدرمانی به دفع سموم بدن کمک میکند و با از بین بردن سلولهای مرده به شادابی و زیبایی پوست کمک میکند.