مردي كه فرزندش قرباني يك تجاوز شده بود، روز گذشته هنگام خروج از دادگاه از سوي مرد شرور با چاقو مجروح شد و در يك قدمي مرگ قرار گرفت.


به گزارش «جام‌جم»، چندی پیش مردی با حضور در کلانتری ۱۵۳ شهرک ولی‌عصر(عج) با ارائه شکایتی از یک شرور سابقه‌دار عنوان کرد، این فرد فرزند ۱۲ ساله‌اش را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده است.

به دنبال این شکایت، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و با بررسی و تحقیق مقدماتی مشخص شد، شرور متجاوز یک مجرم سابقه‌دار با چندین فقره سابقه کیفری بوده و چندین بار به اتهام شرارت و مزاحمت دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده است.


دستگیری متهم

با به دست آمدن این اطلاعات، محل رفت و آمد متهم به صورت نامحسوس کنترل و این متهم در اقدام ضربتی پلیس دستگیر شد. متهم با انتقال به دادسرا به جرم سیاه خود اعتراف کرد و گفت: پسر ۱۲ ساله را ربوده و با تهدید چاقو مورد آزار و اذیت قرار داده است.

در پی این اظهارات، با صدور قرار قانونی برای متهم، او روانه بازداشتگاه شد و پرونده اتهامی وی پس از صدور کیفرخواست به شعبه ۷۹ دادگاه کیفری استان تهران ارسال گشت.

با ارسال پرونده به دادگاه، وی با قرار وثیقه از زندان آزاد شد تا پس از رسیدگی به پرونده، حکم قانونی در ارتباط با اقدام تبهکارانه و غیرانسانی متهم شرور صادر شود.

چاقو در شاهرگ پدر

بنابراین گزارش، روز گذشته در شعبه ۷۹ دادگاه کیفری استان تهران پرونده اتهامی شرور متجاوز مقابل قاضی و مستشاران دادگاه قرار گرفت و پدر این کودک از دادگاه خواست کسی که فرزند او را مورد آزار و اذیت قرار داده بود را به اشد مجازات برساند.

پس از ثبت شکایت شاکی و دفاعیات متهم، قاضی دادگاه ختم رسیدگی به پرونده را اعلام کرد، ‌اما این پایان ماجرا نبود؛ زیرا فرد شرور در بیرون شعبه و در سالن دادگاه کیفری به یک باره به سوی شاکی(پدر نوجوان ۱۲ ساله) حمله‌ور شد و با چاقویی که زیر لباسش پنهان کرده بود، شاهرگ او را برید.

در پی این اقدام مجرمانه، فرد شرور بسرعت از محل متواری شد و مرد شاکی نیز به بیمارستان انتقال یافت.

یکی از شاهدان این حادثه دلخراش به جام‌جم گفت: در میان بهت و ناباوری حاضران در جلسه دادگاه، فرد شرور به سوی مرد شاکی حمله‌ور شد و مرد نگون‌بخت را بشدت مجروح کرد که با حضور عوامل اورژانس، عنوان شد
امید چندانی به نجات وی از مرگ وجود ندارد.

این گزارش حاکی است با فرار متهم از محل حادثه موضوع به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش شد و ماموران کلانتری ۱۱۳ با عزیمت به محل، تحقیق در این زمینه را آغاز کردند. با صدور دستور بازداشت شرور فراری و احضار ضامن این فرد که بیش از این وثیقه آزادی او را به دادگاه ارائه کرده است، تحقیق در این زمینه ادامه دارد.