واکنش وزیر بهداشت به حادثه بیمارستان دولتی در اصفهان

به گزارش افکارخبر، دکتر سید حسن هاشمی در خصوص حادثه ای که در یکی از بیمارستان های دولتی اصفهان رخ داده و طی آن بخیه های چانه بیمار به دلیل عدم توانایی مالی کشیده شده بود، گفت: بنده هم آخر وقت دیشب از این حادثه مطلع شدم و دستور دادم یک تیم به محل اعزام شوند و تحقیقات لازم را انجام دهند.

وی گفت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ضمن عذرخواهی از وقوع این حادثه، افراد متخلف مانند پزشک و مسئول شیفت را به دستگاه های قضائی معرفی کرده است.  

هاشمی تصریح کرد: تحقیقات لازم درباره این موضوع به دقت انجام خواهد شد و اگر افرادی متخلف باشند، با آنها برخورد قانونی خواهدشد.

وزیر بهداشت در پاسخ به این پرسش که مگر بیمارستان های دولتی وجهی از بیمار دریافت می کنند، افزود: ظاهرا این بیمار بیمه نبوده است. اما بیمه نبودن هم دلیلی برای چنین حرکتی نمی شود و برای من هم جای سوال بود و به همین دلیل دستور دادم تا تیم بازرسی به محل اعزام شود و تا ظهر امروز نتایج بررسی ها  مشخص خواهد شد.

وی گفت: این خبر در فضای مجازی دست به دست شده بود که شب گذشته با رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفتگو کردم که ایشان ضمن عذرخواهی، اقدام های درستی انجام داده بود و امیدواریم که در خصوص این موضوع به عدالت رفتار شود.