زائران ایرانی اربعین، شناسنامه عراقی گرفتند !

به گزارش افکارخبر به نقل از قدس آنلاین، پایگاه خبری ذی قار که یکی از سایت های حزب منحل بعث عراق به شمار می رود در تحلیلی سراسر افتراء تحت عنوان " چه تعداد ایرانی وارد خاک عراق شدند و چرا "  به بررسی وضعیت زائران ایرانی امسال اربعین امام حسین علیه السلام و داستان سرایی درباره چرایی ورود آنان به عراق پرداخت.

این پایگاه ادعا کرد وزارت کشور عراق با هماهنگی همتای ایرانی خود و پیش از ورود زائران، کارت های ملی عراقی به تعداد زائران چاپ کرده بود که بیشتر آنها را میان زائران منتشر کرد تا بتواند از این طریق از اتباع ایرانی حمایت کند !

بازماندگان حزب بعث با ادعای اینکه حضور یک میلیون ایرانی تحت پوشش مراسم زیارت بوده است نوشت: پس از نزدیک شدن موعد حمله نیروهای رسمی نظامی عراق به استان الانبار – برای بازستاندن آن از دست گروه تروریستی داعش -  همه این زائران آموزش نظامی داده شدند تا به سرعت در برابر هرگونه برنامه ها احتمالی آمریکایی ها آمادگی داشته باشند.

این سایت در ادامه داستان سرایی خود افزود: نیمی از زائران ایرانی در استان دیالی عراق اسکان داده خواهند شد تا جایگزین ساکنان اصلی عرب منطقه که به اجبار و زور از آنجا اخراج شدند بشوند و نیم دیگر نیز در استان الانبار سکنی داده خواهند شد زیرا ساکن شدن فارس ها در الانبار یک هدف راهبردی برای ایران است تا از این طریق بر مسیر مهم مواصلاتی ایران به لبنان دسترسی یابد و از این طریق مانع از نابودی حزب الله شود !

حزب بعث همچنین با تحریف تاریخ ده سال اخیر عراق و نادان فرض کردن خوانندگان مدعی شد در سال 2005 نیز بیش از 3 میلیون ایرانی وارد خاک عراق شدند و با اعلان رسمی ابراهیم جعفری نخست وزیر وقت، تابعیت عراقی گرفتند.

بعثی ها حضور معنوی و عاشقانه ملت ایران در اربعین امسال را با هماهنگی آمریکایی ها معرفی کردند و مدعی شدند این اقدام ایران با هدف نابودی عربیت عراق صورت گرفته است.

هرچند در این ادعای حزب بعث هیچ اشاره ای به نام اربعین نشده تا ذهن مخاطبان در جهان عرب گمراه شود و آنها را نسبت به ورود یک باره یک میلیون ایرانی (بر مبنای آمار بعثی ها) هراسان نماید اما روشن است این حزب هیچ درسی از تاریخ ننگین خود نگرفته است.