حمایت طرح ‌تحول سلامت با‌ حمایت دولت و مجلس

به گزارش افکارخبر، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی عصر پنجشنبه در مراسم بزرگداشت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه در تویسرکان به توجه رئیس‌جمهور به موضوع سلامت و بدشانسی دولت در کاهش قیمت نفت اشاره کرد و گفت: دسترسی مردم به خدمات سلامت یابد.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به اینکه دسترسی به متخصص و امکانات بهبودیافته است اما باید این خدمات بیش‌ازپیش افزایش یابد، گفت: در دولت یازدهم در کمتر از دو سال بیش از ۷ هزار نفر متخصص جذب و در مناطق مختلف کشور توزیع شد.

وی تأکید کرد: طرح تحول سلامت با حمایت دولت و مجلس ادامه می‌یابد و آرامش مردم را فراهم می‌کند.

قاضی‌زاده هاشمی در ادامه با اشاره به اینکه وابستگی کشور در برابر قدرت‌مداران موجب حقارت مردم ایران بود، اظهار کرد: این احساس حقارت و سوءاستفاده از بیت‌المال و گرفتن آزادی‌های فردی و اجتماعی درنهایت مردم را در برابر حکومت پهلوی قرارداد و منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد.

شهید مفتح در جمع‌های مختلف برای روشنگری مردم تلاش کرد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بابیان اینکه برای پیروزی انقلاب اسلامی افرادی همچون دکتر مفتح بیش از دو دهه تلاش کردند، اظهار داشت: شهید مفتح در جمع‌های مختلف برای روشنگری مردم تلاش کرد.

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) مبنی برکنار هم بودن دانشگاهیان و حوزویان گفت: کنار هم قرار گرفتن این دو قشر موجب سعادت کشور در حوزه‌های مختلف است.

قاضی‌زاده هاشمی در ادامه با اشاره به اقدامات داعش، بااینکه اسلام هیچ‌گاه به این اندازه مظلوم نبوده است، گفت: این مسائل همواره وجود دارد اما ایران اسلامی با بهره‌گیری از شاخص ولایت‌فقیه از گزند دشمن و فتنه در امان است.

امام جمعه تویسرکان نیز در این مراسم با اشاره به قدمت ۴۰۰ ساله حوزه علمیه در این شهرستان، این شهر را شهرستانی فرهنگی و حوزوی دانست و گفت: تویسرکان ۲۳ شهید روحانی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

حجت‌الاسلام مرتضی موحدی میراث‌داری شهدا را افتخاری ارزشمند عنوان کرد و یاد و خاطره شهید دکتر مفتح را گرامی داشت.

بیماران فقط باید دغدغه بیماری داشته باشند

فرماندار شهرستان تویسرکان نیز گفت: مقام معظم رهبری سال‌ها بر این موضوع که بیماران فقط باید دغدغه بیماری داشته باشند، تاکید می‌کردند که این امر با اجرای طرح تحول نظام سلامت در دولت محقق شد.

حبیب مومیوند با تأکید بر اینکه شهرستان تویسرکان با برخورداری از ظرفیت‌های ارزشمند، قابلیت تبدیل به قطب دانشگاهی را دارد، خواستار توجه به این امر شد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی نیز شهید مفتح را به عنوان چهره ماندگار انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: باید اهداف شهادت این بزرگوار را مد نظر قرار داد.

محمدمهدی مفتح با اشاره به صحبت وزیر بهداشت در مورد پرداخت هزینه دستگاه سی. تی. اسکن توسط وزارت بهداشت، گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بسیار ارزشمند است.