روایت وکیل زنجانی از جلسه غیرعلنی بابک
رسول کوهپایه‌زاده در خصوص روند برگزاری جلسات دادگاه گفت: نسبت به روند برگزاری دادگاه خوش‌بین هستم،زیرا ریاست دادگاه اقدامات لازم را برای کشف حقیقت انجام داده است.

وی درباره برگزاری غیر علنی جلسه دادگاه گفت: جلسه‌ای که هفته گذشته به طور غیرعلنی برگزار شد، نتایج خیلی خوبی به همراه داشت و هر سه متهم در این جلسه مطالبی را عنوان کردند که می‌تواند زوایای جدیدی از واقعیت را نشان دهد.

این وکیل دادگستری به اشتباهات موجود در کیفرخواست اشاره کرد و گفت‌: نماینده دادستان قبول کردند که به کیفرخواست ایراداتی وارد است البته ایشان از این ایرادات با عنوان اشتباه تایپی یاد کردند و به قاضی هم گفتند که اصلاحاتی انجام می‌شود.

وکیل متهم نفتی با بیان اینکه دادستانی دقت لازم را در ارائه اعداد و ارقام نکرده است،‌ گفت: از آنجایی که پرونده به موضوع پولی و مالی پرداخته، اعداد و ارقام کلانی هم در این پرونده وجود دارد که باید در رابطه با آن دقت کافی صورت گیرد.

کوهپایه‌زاده تصریح کرد: فارغ از بحث کارشناسان بانک مرکزی که ما بارها اعلام کردیم به دلیل ذی‌نفع بودن در پرونده صلاحیت اظهار نظر ندارند بر این نکته هم تأکید داریم که باید در این پرونده کارشناسان حسابداری و تجارت بین‌الملل نظرات خود را ارائه دهند.

وکیل زنجانی همچنین در خصوص آخرین وضعیت پرداخت بدهی موکل خود گفت:‌ ما اقداماتی را انجام داده‌ایم که دادگاه از آن مطلع است اما به دلیل اینکه موضوع محرمانه است امکان رسانه‌ای کردن آن وجود ندارد.