چگونه می‏توان به مراکز زیبایی اعتماد کرد و جوان شد؟

جوان شدن و زیبا ماندن تنها ,دغدغه نسل امروز نیست. دغدغه‏ای است که بشر سال‏ها در پی آن بوده و راه‏های بسیاری آزموده است. همین است که با پیشرفت تکنولوژی، راه‏های دستیابی به جذابیت، جوان‏سازی و اکسیر جوانی برای افراد بیش از پیش اهمیت پیدا می‏کند. به همان نسبت نیز مراکز پوست و مو، لیزر، هایفوتراپی، و هر آنچه مرتبط به زیبایی شود، دست و دل‏مان را می‏لرزاند و وسوسه تجربه‏مان می‏کند. اما در همین قرن نیز پزشکان هستند که  برای استفاده از این نوع خدمات، ما را به داشتن اطلاعات دقیق و استاندارد تشویق می‏کنند.

 

 

دکتر شمس، عضو انجمن لیزر پزشکی ایران و مدیر مرکز وارسته درباره انتخاب مرکزی معتبر اینچنین می‏گوید: «از اصلی‏ترین موارد حضور در مراکز زیبایی و جوان‏سازی چهره این است که این مراکز خود را موظف بدانند تا با شما از ابتدای راه جوان‏سازی و زیبایی پوست با تیم و تجهیزاتی به روز در کنارتان باشند که شما نیز با تکنیک‏ها، عملیات و روش‏هایی ساده، حس و حال بهتری داشته باشید.» 

 

 

دکتر شمس روش‏های مرسوم  و متداول زیبایی و جوان‏سازی را تزریق ژل– بوتاکس برای فلج موقت عضلات، لیفت نخی برای بالا کشیدن پوست و لیفت صورت، هایفوتراپی به عنوان  جدیدترین راه و تکنیک لیفتینگ صورت بدون درد بیهوشی وجراحی ، لیزر موهای زائد، ترمیم ریزش مو،PRP که استفاده از پلاسمای غنی شده از پلاکت است، سابسیژن که برطرف کردن اسکار و جای آکنه عنوان کرد.

 

 

مفهوم زیبایی با اینکه تعاریف مختلفی دارد، اما با استفاده از روش‏هایی معمول و تحت نظر پزشکان کارآمد، در مراکزی حرفه‏ای نتایج عمیق و ماندگاری خواهد داشت. از جمله این مراکز می‏توان به مرکز «وارسته» به آدرس اینترنتی www.drshamsclinic.com اشاره کرد .

 

 

 

پایگاه اطلاع رسانی افکارخبر مسئولیتی در قبال محتوای آگهی‌ها ندارد.