جلسه تبلیغاتی ابتکار در  ارومیه/ ابتکار باید استعفاء دهد

گروه اجتماعی،نادر قاضی نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارخبر با اشاره به آلودگی هوای تهران و شهرهای بزرگ کشور گفت: در تعجب هستیم که رئیس  سازمان محیط زیست بجای رفع معضل آلودگی هوا در تهران و شهرهای بزرگ ، سفرهای استانی و تبلیغاتی دارد.

وی با اشاره به سفر چند روز پیش ابتکار به ارومیه گفت: سرکار خانم ابتکار، جلسه تبلیغاتی در روستای کشتیبان ارومیه خوش گذشت؟

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس گفت: سوال ما از شما این است عملکرد شما در ارومیه چه بوده و چه فایده داشته است؟.

قاضی پور با اشاره به ریزگردها در استانهای جنوبی کشور تصریح کرد: تا دیروز می گفتند دلایل وجود ریزگردها از عراق است اما حال می بینیم که هیچ استانی از آلودگی هوا در امان نیست.

وی با تاکید بر اینکه شهر تهران بعنوان پایتخت ام القرای مسلمین جهان آلوده است و مردم توان نفس کشیدن ندارند، افزود: خانم ابتکار آیا بهتر نیست تا استعفا دهید و یک نفر عاشق کار جایگزین شما شود؟

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ابتکار برای رفع مشکلات سازمان محیط زیست هیچ برنامه ای ندارد، افزود: وی بجای رفع معضل آلودگی هوای تهران و کلان شهرها، بدنیال معرفی کاندیداهای انتخابات مجلس و ساماندهی در این زمینه بوده و سفرهای استانی در پیش گرفته است.

قاضی پور با اشاره به خشک شدن دریاچه ارومیه تصریح کرد: سازمان محیط زیست در این زمینه مقصر است.

 

گفتنی است ؛ کشتیبان روستایی است از توابع بخش مرکزی شهرستان ارومیه و در شهرستان ارومیه استان آذربایجان غربی ایران. این روستا در دهستان بکشلوچای قرار داشته و بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت آن ۹۹۲ نفر (۳۱۲ خانوار) بود.