بدنه دولـــــــــــــــــــــــت هنوز مــــــــــــــــــــــــــــــردودی ۸۸ دارد

محمد رئیس زاده، با اشاره به فرا رسیدن روز 9 دی اظهار داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند 9 دی در تاریخ ایران ماندگار شد، 9 دی حرکت خودجوشی در پاسخ به 8 ماه بی‌قانونی، بی‌حرمتی و هتک حرمت به ارزش‌ها بود.

وی ادامه داد: 9 دی حرکتی انقلابی بود که فراتر از درک و قواعد برخی‌ها بود و مقاومتی به بی‌ملایمتی‌ها، گستاخی‌ها و سرکشی کسانی بود که سابقه انقلابی داشتند و در انقلاب نیز خدمات انقلابی کرده بودند و شاید اگر این سابقه آنان نبود مردم خیلی زودتر اقدام می‌کردند و طومار آنها را بر می‌چیدند ولی ملت امیدوار به بازگشت آنها بودند که در نهایت نیز آنها راههشان را از دشمن جدا نکردند که آن رویداد تاریخی 9 دی شکل گرفت.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در پاسخ به این پرسش که برخی از افرادی که به طُرق مختلفی در فتنه 88 با قلم، صحبت‌ها و اقدامات‌شان نقشی داشتند، در دولت یازدهم مسئولیت گرفتند و حال عملکرد آنان را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ تصریح کرد: ارزیابی این امر سخت است، برخی از این افراد متوجه اشتباه خود شدند کما اینکه بزرگی نظام آنقدر است که اگر فرزندی از او برداشت و اشتباه سیاسی کرد حتماً نیز نباید برای همیشه دچار محرومیت شود ولی به شرطها و شروطها و آن این است که با تلاش خود جبران اشتباهات گذشته‌شان را کنند.

رئیس زاده عنوان کرد: بنابراین به واقع برخی از این افراد در این مدت متوجه اشتباهاتشان شدند و فهمیدند که مدیریت کردن در این نظام به آرامش و تمکین از قانون نیاز دارد و متعاقباً هم اکنون نیز در پُست‌های که هستند برای نظام تلاش می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور بیان داشت: ولی بعضاً برخی از افراد که تعدادشان نیز اندک است متاسفانه هنوز بر همان موضع اشتباه خود در فتنه سال 88 مانده‌اند و پافشاری هم می‌کنند و این در حالی است که مسئولیت‌های مهمی نیز در بدنه دولت و خارج از سیستم دارند و اگر فرصتی هم پیدا کنند همان کارهای گذشته خود را تکرار می‌کنند.

در هیچ نظام و کشوری، افرادی که پایبند به قانون نباشند پذیرفتنی نیستند

رئیس زاده در خاتمه خاطرنشان کرد: بنابراین حضور و فعالیت این افراد برای آینده دولت خوب نیست، ارتباطی هم به مسائل سیاسی ندارد زیرا در هیچ نظام و کشوری؛ افرادی که پایبند به قانون نباشند پذیرفتنی نیستند، ولی متاسفانه چنین افرادی که هنوز هم به اشتباهات خود درفتنه سال 88 پافشاری می‌کنند و در بدنه دولت نیز مسئولیت دارند موجب رنج ما هستند.