جاده ها مه آلود شدند برای سفر مراقب باشید

درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی هم اکنون در اکثر محورهای استان بوشهر بارش باران گزارش شده و علاوه بر آن محور آستارا – تالش در استان گیلان نیز بارانی است که لازم است رانندگان حین تردد از این محورها قوانین مربوط به رانندگی در شرایط بارانی را رعایت کرده و ضمن رعایت فاصله طولی مناسب از سرعت غیرمجاز و انجام حرکات نمایشی با خودروهای خود نیز پرهیز کنند.

رحمانی محورهای بهبهان – رامهرمز و رامهرمز – اهواز را نیز دو محور دارای مه گرفتگی در استان خوزستان اعلام کرد و افزود: با توجه به بروز کاهش دید در این محورها لازم است رانندگان حتما چراغ‌های خودروی خود را روشن نگه دارند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه در دیگر جاده‌های کشور وضعیت جوی مساعدی گزارش شده درباره وضعیت ترافیکی جاده‌ها نیز گفت: در حال حاضر مشکل خاصی در جاده‌های کشور گزارش نشده و تردد به آرامی درجریان است.

رحمانی با اعلام شماره تلفن 88255555 از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور و همچنین امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.