حسین خادم‌الخمسه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس با اشاره به واقعه درگیری با اراذل و اوباش اظهار داشت: خودرو مورد استفاده ضاربان شناسایی شده اما تاکنون دستگیر نشده‌اند.

وی افزود: عصر جمعه در خیابان منتهی به مسیر اسماعیل‌آباد متوجه حضور یک خانم در کنار خیابان شدم که مسیر را به‌صورت برعکس طی می‌کرد که در این هنگام یک فرد موتور سوار به همراه یک راکب برای این خانم مزاحمت ایجاد کردند.

روحانی آمر به معروف و ناهی از منکر خاطرنشان کرد: در ابتدا تصور داشتم که این موتورسواران سعی در ربودن کیف آن خانم دارند که بعد متوجه شدم که آن دو فرد قصد سوار کردن به زور آن خانم بر روی موتور را دارند.

وی عنوان کرد: پس از مشاهده ایجاد آزار و اذیت به سمت آن دو جوان رفتم و با یک بیان آرام و محترمانه درخواست عدم مزاحمت برای آن خانم کردم که با اعتراض یکی از آن دو نفر با لحن بسیار زشت مواجه شدم.

خادم‌الخمسه ادامه داد: سخنان و توهین‌های آن جوان را نادیده گرفته و به صورت مجدد از آن دو درخواست کردم که از ایجاد مزاحمت برای آن خانم دست بکشند که ناگهان با ضربه محکم یکی از آن دو جوان بر روی سینه مواجه شدم.

روحانی آمر به معروف و ناهی از منکر گفت: پس از این حرکت، بنده واکنشی نشان ندادم و تنها تلاش می‌کردم تا از ضربه‌های آنها دوری کرده و شرایط را برای فرار آن خانم ایجاد کنم.

وی افزود: یکی از آن دو جوان با بیان اینکه هم اکنون تو را با چاقو می‌زنم سعی در ترساندن من داشت و من فکر نمی‌کردم که وی دست به چنین کاری بزند اما ناگهان در کتفم احساس سنگینی عجیبی کردم بلافاصله نیز چاقوی دیگری در دست چپم فرو رفت.

خادم‌الخمسه بیان داشت: در هنگام وقوع این حادثه آن خانم توانست از این مکان دور شده و به جای امنی برود و من نیز در این لحظه انگیزه‌ای برای ماندن نمی دیدم بنابراین از محل دور شده و به سمت خودرو شخصی خود راه افتادم.

روحانی آمر به معروف و ناهی از منکر با بیان اینکه پس از دقایقی ضاربان به محل بازگشتند گفت: پس از چند دقیقه آنها به محل اولیه بازگشتند و زمانی که بدن مرا غرق در خون دیدند به همراه یکی از دوستان دیگرشان با یک خودرو پراید متواری شدند که بنده نیز موفق به برداشتن پلاک آن خودرو شدم.

وی با اشاره به پیگیری‌های نیروی انتظامی تاکید کرد: خوشبختانه پلاک خودرو به نیروی انتظامی داده شده و آن‌ها قول داده‌اند که نهایت سعی خود را برای یافتن ضاربان انجام دهند.

خادم‌الخمسه با اشاره به وضعیت جسمانی کنونی خود گفت: در حال حاضر 7 بخیه بر روی دست، 6 بخیه در پشت دست و تعدادی بخییه بر روی کفتم خورده است.

روحانی آمر به معروف و ناهی از منکر افزود: ضربه چاقو به کف دستم به گونه‌ای بود که چاقو از یک طرف دستم وارد و از سویی دیگر خارج شد.