تصادف مرگبار در حوالی شهرستان نوشهر، پنج شهروند کرمانشاهی را به کام مرگ فرستاد.
به گزارش مهر، همزمان با آغازین روزهای دور دوم سفرهای تابستانی پس از ماه رمضان، پیش از ظهر پنجشنبه بر اثر یک تصادف دلخراش پنج تن از هموطنان کرمانشاهی جان خود را در کمربندی شهرستان نوشهر از دست دادند.

این حادثه در حد فاصل تقاطع نیرنگ منتهی به پل کردیکلای کمربندی نوشهر، بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی وانت نیسان با یک دستگاه پراید صورت گرفت.

در این حادثه، چهارنفر در محل وقوع تصادف کشته شده و یک فرد دیگر در بیمارستان طالقانی شهرستان چالوس بر اثر شدت جراحات ناشی از تصادف فوت کرد.

سه تن از کشته شدگان خودروی پراید اهل نوشهر بوده و در سنین ۱۸ تا ۲۲ سال بودند.

فرد دیگر حادثه دیده در داخل خودروی نیسانی حضور داشته که از کرمانشاه به همراه خانواده خود به شهرهای شمالی مسافرت کرده بود.

اظهارات اولیه کارشناسانه نشان می دهد که به دلیل باریک شدن کمربندی در پل کردیکلا و نا آشنا بودن راننده، خودروی نیسان دچار انحراف به چپ ناگهانی شده و در نهایت با خودروی پراید بشدت برخورد کرده است.

پیمان اکبری، پژمان اکبری، مصطفی نعیمایی عالی و لیلی سروه نام کسانی است که در محل حادثه کشته شدند.

دیگر مصدومان این تصادف دلخراش به بیمارستانهای طالقانی و تامین اجتماعی چالوس انتقال یافته و عملیات امداد رسانی و پزشکی در حال انجام است.

کمربندی نوشهر به دلیل در دست ساخت بودن و عدم نصب علائم هشدار دهنده کافی، شاهد وقوع حوادثدلخراشی در طول سال بویژه در فصل سفرهای تابستانی و نوروزی است.