زیزالله قربانی امروز در شهرستان رامسر، گفت: در پی تماس یکی از دام‌داران منطقه با مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر کشف جسدی در اشکته‌چال رامسر، بلافاصله ماموران در محل حادثه حاضر و با جنازه مردی که با ضربات چاقو در گردن و دیگر نقاط بدن کشته شده بود، روبه‌رو شدند.

وی اظهار کرد: دستگیری قاتل یا قاتلان در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و در پی تحقیقات، اقدامات اطلاعاتی و بررسی پرینت تلفن همراه مقتول و دریافت استعلامات و شماره تماس‌های همسر مقتول مشخص شد که خانم ز.ق در روز فوت همسرش تماس‌های تلفنی زیادی با آقای م.ف داشته است.

فرمانده انتظامی رامسر ادامه داد: آنها در بازجویی‌ها اعتراف کردند که حدود دو سال با یکدیگر رابطه داشته و آقای م.ف با تحریک همسر مقتول تصمیم به قتل مرحوم م.ذ گرفته است.

قربانی بیان کرد: قاتل طعمه خود را ابتدا به بیراهه‌ای در جاده جواهرده کشانده و در اقدامی غافل‌گیرانه در ساعت 17:30 و در روز 29 آذرماه جاری، 23 ضربه با کارد بر اعضای بدن وی وارد کرده و خودرو و خود مقتول را به داخل دره پرتاب کرده و با همسر مقتول نیز هماهنگ بوده است.

وی در پایان گفت: این متهمان پنج‎شنبه هفته گذشته بعد از 15 روز دستگیر و به دادسرا اعزام و روانه زندان شدند، همچنین آلت قتاله (کارد) نیز که به اقرار صریح متهم در باغی دفن شده بود، کشف شد.