طلایی:ارتباطی بین بنده و ساخت بیمارستان سوختگی وجود ندارد

مرتضی طلایی نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در نطق پیش از دستور خود، اظهار داشت: چند روز گذشته به مراسم کلنگ زنی بیمارستان سوانح و سوختگی در منطقه 7 دعوت شدم که با اعتراض چند تن از اهالی منطقه مواجه شدیم.

 

وی افزود: وزیر بهداشت نیز وقتی از این موضوع مطلع شدند عنوان کردند که اگر می‌دانستم مردم رضایت ندارند در مراسم حاضر نمی‌شدم که این موضوع بازتاب‌های زیادی در جامعه داشت.

 

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: این زمین از 50 سال گذشته به نام بیمارستان وقف شده بود و وقتی از شهردار منطقه سوال کردم که آیا می‌توان این زمین را تبدیل به احسن کرد و به کاربری دیگری اختصاص داد با جواب منفی روبرو شدم.

 

طلایی تصریح کرد: از یک سال و نیم گذشته توافق نامه‌هایی بین دانشگاه شهید بهشتی و سازمان اوقاف مبنی بر تاسیس بیمارستان به امضا رسیده و عوارض آن نیز در سال 93 پرداخت شده و تمام روال قانونی طی شده است.

 

وی تاکید کرد: هیچ ارتباطی بین بنده، ساخت بیمارستان و شهرداری وجود ندارد و من به عنوان نماینده موسسه خیریه از طرف وزیر بهداشت مامور شدم در روزهای آینده جلسه‌ای با 3 نفر به نمایندگی اعضای منطقه 7، شورا، اوقاف و شهرداری برگزار کنم و نتیجه را به وزیر بهداشت ارائه دهم.