یک مرد اهل " کنتیکت- امریکا " به اتهام قتل سریالی مجازات شد .

آقای " ویلیام دوین هول " 45 ساله به قتل بیش از 6 نفر متهم شد که اجساد قربانیان در منطقه جنگلی پشت یک فروشگاه متروکه پیدا شدند.

 

محسنی

 

براساس گزارش پلیس جسد 6 زن که در سال 2003 ناپدیدی شده بودند و همچنین از پیدا شدن جسد آخرین و هفتمین قربانی او که متعلق به خانم " مارلین گونز الز " 26 ساله اهل " واتربری " می باشد خبر داد.

پلیس در ادامه افزود این جنایت کار که در حال حاضر در حبس به سر می برد و قبلا به عنوان قاتل یکی از قربانیان به نام خانم " نیلسا آریزمندی " 33 ساله و مادر 4 فرزند اهل " واترزفیلو " به 15 سال حبس محکوم شد .

 

محسنی

 

" هول " جسد این قربانی را پس از به قتل رساندن سوزاند و بقایای خاکستر آن را در منطقه جنگلی پنهان کرد .

" هول " جنایت کار که در " همپتون ویرجنیا " بزرگ شد در 2 نوع شغل از سال 2003 در ایالات " کنتیکت" مشغول به کار بود که پس از اولین اتهام قتل ، در سال 2007 با بررسی شواهد و DNA  موجود مشخص شد که قاتل همه ی این 7 قربانی که با پرونده مواد مخدر ارتباط داشتند " هول " بی رحم بوده است .

 

محسنی

 

قربانیان که شامل خانم ها " دیان کاسا " 53 ساله " اهل " برینین " جوآلین مارتیز " 24 ساله اهل " هارت فورد " ماری جین منارد " 40 ساله اهل " بریتین " ملانی راث کامیلینی " 29 ساله اهل " سمیور ودنی لی و " سیتنانت 44 ساله اهل " نیوبریتین " می باشند .

اسامی آنها به عنوان قربانیان این جنایت کار سنگ دل اعلام شد که او به 3 مورد از قربانیان قبل از به قتل رساندن تجاوز کرده بود.

گفتنی است،او در دادگاهی که به زودی برگزار خواهد شد به اتهام 7 مورد قتل به مجازات مرگ خواهد رسید .