سرهنگ علی شیبانیان در این خصوص توضیح داد: خانمی 42 ساله ساکن یکی از روستاهای شهرستان "فسا" در دفتر پلیس "فتا" حاضر و اعلام کرد؛ اخیرا متوجه شده دختر 14 ساله اش تا دیر وقت در شبکه های اجتماعی فعال است.

وی اظهار کرد: این شهروند با نگرانی در باره رفتارهای مشکوک از جانب دختر اول راهنمایی اش صحبت می کرد، از جمله رفتارهایی از قبیل آنلاین بودن در شبکه های اجتماعی تا نیمه های شب، استفاده ی بیش از حد از تلفن همراه و...  .

 

فرمانده انتظامی شهرستان "فسا" گفت: این خانم پس از بررسی موضوع، متوجه ارتباط دخترش با شخصی ناشناس در فضای مجازی می شود و با طرح شکایت،‌خواستار پیگیری موضوع می شود و درخواست کمک برای پیدا کردن متهم می کند.

 

سرهنگ "شیبانیان" گفت: در بررسی های انجام شده مشخص شد دختر نوجوان، مدتی است با شخصی ناشناس رابطه ی دوستانه برقرار کرده و با جلب اعتماد تعدادی از عکس های خصوصی اش را برای این وی از طریق شبکه اجتماعی "واتس اپ" ارسال کرده است.  

 

وی اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی متهم که یک پسر 17 ساله بود شناسایی، دستگیر و گوشی های تلفن همراه وی توقیف و عکس های این دختر نوجوان از گوشی تلفن همراه وی استخراج شد.

فرمانده انتظامی شهرستان "فسا" در این خصوص هشدار داد ارسال تصاویر و عکس های شخصی کاربران در شبکه های اجتماعی خطرات زیادی را متوجه ایشان خواهد کرد و همواره از این منظر در خطر انتشار تصاویر و اطلاعات شخصی قرار خواهند داشت.