شیعه آنلاین: روزه گرفتن و اعمال و عبادات ماه مبارک رمضان برای بسیاری از پیروان دیگر ادیان در سراسر جهان جالب و گاهی سؤال برانگیز است و حس گنجاوی آنان را بر می انگیزد.

" راهول " یک جوان تازه مسلمان شده هندی است که تا چندی پیش به دین هندو(گاو پرستی) معتقد بود و ایمان داشت اما پس از اینکه پرسش های زیادی در مورد دین مبین اسلام و روزه گرفتن در ماه مبارک رمضان و غیره در ذهنش پیش آمد، او را به سمت دین مبین اسلام کشاند و در نهایت به راه راست هدایت شد.

" راهول " ۲۶ ساله در این باره گفت: در آغوش و دامان خانواده ای هندو متولد و رشد کردم. خانواده ما نیز مانند دیگر خانواده های هندو " گاو " را می پرستید و عقاید خاص خود را داشت. خورشید نیز برایمان بسیار مقدس بود. خودم می دانم که در شرک و کفر بزرگ شدم اما در نهایت به خواست خود از روزه گرفتن مسلمانان در ماه رمضان اطلاع یافتن و برایم خیلی جالب بود و در نهایت مرا به دین اسلامی هدایت کرد.

وی در ادامه افزود: البته ناگفته نماند که حدود سه سال پیش در کشور عمان فرصت شغلی بسیار خوبی برایم پیش آمد. در آنجا بیشتر با مسلمانان و اعتقاداتشان آشنا شدم و این امر نیز در هدایت بنده بی تأثیر نبود. روزه گرفتن همکاران مسلمانم در ماه رمضان پرسش های زیادی در مورد اسلام در ذهنم به وجود آورده بود، آنان هم با جدیت تمام به همه پرسش هایم پاسخ می دادند و به من فهماندند که با روزه گرفتن و عبادت کردن به خداوند، البته خداوند واقعی و نه گاو و خورشید و غیره نزدیک تر می شوم.