آزمون اشتباه دختر جوان از خواستگارش

رئیس پلیس فتا خراسان رضوی در تشریح این خبر گفت: با دریافت پرونده ای مبنی بر مزاحمت های غیر اخلاقی مکرر برای پسر دانشجو در شبکه اجتماعی تلگرام موضوع در دستور کار تیمی از کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

 

سرهنگ جواد جهانشیری افزود: در بررسی اظهارات جوان دانشجو که همزمان با دانشگاه در یک واحد صنفی مشغول به کار بوده مشخص شد مدت دو ماه است که از طرف فردی ناشناس مطالب غیر اخلاقی در قالب پست و کلیپ برایش ارسال می شود.  

 

وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا پس از یک سری تحقیقات فنی در فضای سایبر عامل ارسال مطالب و کلیپ های غیراخلاقی را شناسایی و به پلیس فتا احضار کرد.  

 

سرهنگ جهانشیری تصریح کرد: دختر جوان که هم دانشگاهی شاکی پرونده بود در بازجویی های به عمل آمده به بزه انتسابی اعتراف و اظهار داشت به دنبال خواستگاری شاکی از یکی از دوستانم، برای اینکه شاکی را مورد ارزیابی قرار دهیم به پیشنهاد دوستم مطالب غیر اخلاقی را برای وی در شبکه اجتماعی تلگرام ارسال می کردم.

 

رئیس پلیس فتا خراسان رضوی با اشاره به معرفی متهم و همدستش به مقام قضایی، خاطر نشان کرد: به منظور حفظ حقوق شهروندی و کرامت انسانی فضای سایبری را دستمایه برخی افعال زشت و ناشایست قرار ندهید.