عباس قنبری عدیوی معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان، از نهایی شدن پرداخت وام دانشجویی به دانشجو معلمان این دانشگاه خبر داد و افزود: صندوق وام دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از دهه فجر تشکیل می‌شود و اقدام به پرداخت وام به دانشجویان خواهد کرد.

*صندوق رفاه مختص دانشگاه فرهنگیان

وی تصریح کرد: در تلاش بودیم که از طریق وزارت علوم به دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان، وام ارائه شود که به دلیل متفاوت بودن دانشجویان این دانشگاه با سایر دانشگاه‌ها این امر محقق نشد و صندوقی مختص دانشگاه فرهنگیان تشکیل شد.

*صدور کارت‌های دانشجویی هوشمند چند منظوره برای دانشجو معلمان

وی در خصوص دیگر برنامه‌های معاونت دانشجویی دانشگاه فرهنگیان، اظهار داشت: برای تمام دانشجویان این دانشگاه کارت‌های دانشجویی چند منظوره هوشمند صادر شده است و در آینده می‌توان از این کارت‌ها به عنوان کیف پول و در فروشگاه‌ها و مترو استفاده کرد.

*نصب گیت‌های ورود و خروج در پردیس‌ها

قنبری، نصب گیت‌های ورود و خروج در پردیس های دانشگاه فرهنگیان را از دیگر برنامه‌های معاونت دانشجویی برشمرد و گفت: با استفاده از این گیت‌ها، ورود و خروج کارکنان و دانشجویان الکترونیکی بوده و از سیستم دستی پرهیز خواهد شد.

*اختصاص 9 میلیارد تومان برای مسائل رفاهی دانشجویان

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه در بودجه امسال 9 میلیارد تومان برای بهسازی، تعمیر و امور خدمات رفاهی و فعالیت‌های ورزشی و مشاوره‌ای به پردیس‌های سراسر کشور پرداخت شده است، اظهار داشت: البته این مقدار بودجه بسیار اندک است و با توجه به تعدد و گستردگی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در کشور می‌طلبد که در برنامه ششم توسعه از جانب دولت و مجلس، اعتبارات بیشتری به دانشگاه فرهنگیان اختصاص یابد.

*جذب خیرین برای کمک به دانشگاه فرهنگیان

وی از تلاش برای جذب خیرین به منظور کمک به ساخت و بازسازی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خبر داد و افزود: این دغدغه باید در جامعه نیکوکاران و خیرین کشور ایجاد شود که دانشگاه فرهنگیان مسئولیت مهم و حساس تربیت معلم را برعهده دارد و نیازمند نگاه و حمایت ویژه است.