چندی پیش مرد میانسالی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و با درخواست کمک از پلیس اعلام کرد، 2 پسر 23 و 34 ساله‌اش در منزل با یکدیگر درگیر شده و روی هم چاقو کشیده‌اند.

با اعلام این خبر تیمی از مأموران کلانتری 116 مولوی به محل درگیری اعزام شدند و پس از رسیدن به منزل مرد میانسال با جسد غرق در خون پسر 34 ساله مواجه شدند.  با توجه به اینکه برادر مقتول در صحنه وقوع قتل حضور داشت، وی به عنوان متهم اصلی توسط مأموران بازداشت شد.پس از تشکیل پرونده قتل عمد، مراتب این اتفاق به بازپرس کشیک قتل اعلام شد و مقام قضایی در محل وقوع قتل حاضر شد. متهم این پرونده درباره انگیزه قتل برادرش به بازپرس گفت: برادرم  معتاد به موادمخدر بود و مدام بر سر پول مواد در منزل‌مان جنجال به پا می‌کرد، من همیشه رفتارهای وی را تحمل می‌کردم، تا اینکه دوباره بر سر پول خرید مواد سر و صدایش بلند شد اما این‌بار من بسیار عصبانی شدم و با وی درگیر شدم، در حین دعوا  چاقویی را از آشپزخانه برداشتم و ضرباتی را بر گردن و سینه‌اش وارد کردم. با توجه به اظهارات پسر 23 ساله، وی به دستور بازپرس پرونده بازداشت شد و برای تحقیقات بیشتر در اختیار اداره پلیس آگاهی قرار گرفت.

اخاذی از دختران در پوشش جواهرفروش

جوانی که با معرفی خود به عنوان جواهرفروش پس از جلب اعتماد دختران و ارائه پیشنهاد ازدواج نقشه‌های شیطانی خود را اجرایی کرده بود توسط پلیس دستگیر شد.  به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، خانم جوانی با مراجعه به کلانتری 163 ولنجک به مأموران اعلام کرد شخصی به‌نام «امیر.ن» با فریب و نیرنگ مقادیری طلا و جواهر از وی دریافت کرده و متواری شده است.   مالباخته پس از حضور در پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ به کارآگاهان گفت: چندی پیش با جوانی به‌نام امیر که خود را جواهرفروش معرفی کرد آشنا شدم. پس از مدت کوتاهی وی مدعی شد به من علاقه پیدا کرده و به این بهانه از من درخواست ازدواج کرد. به این شیوه اعتماد مرا جلب کرد تا اینکه یک روز در یکی از قرارهای ملاقات، به اصرار مرا به منزلش برد و در آنجا مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.  شاکیه درباره نحوه اخاذی از وی و گرفتن طلا و جواهرات توسط امیر به کارآگاهان گفت: امیر با بیان این ادعا که از من فیلم تهیه کرده، با تهدید به انتشار فیلم مقدار قابل توجهی طلا و جواهرات از من اخاذی کرد. همزمان با آغاز رسیدگی به شکایت اولین شاکیه، خانم جوان دیگری با در دست داشتن شکایتی مبنی بر کلاهبرداری در پایگاه یکم پلیس آگاهی حاضر شد. وی در اظهاراتش عنوان کرد: فردی به‌نام «مهدی» ابتدا به عنوان خواستگار اطمینان مرا جلب و در ادامه خودرو و طلاهایم را گرفت و تاکنون آنها را عودت نداده است. شاکیه جدید درباره نحوه آشنایی خود با مهدی نیز همانند اولین شاکی پرونده عنوان داشت که مهدی خودش را به عنوان یکی از جواهرفروشان تهران معرفی و با طرح پیشنهاد ازدواج و ادعای علاقه‌مندی، اطمینان وی را جلب کرده است.  با توجه به شیوه و شگرد متهم در فریب دختران و زنان جوان کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی اقدام به شناسایی «مهدی.ن» به عنوان مجرم سابقه‌دار کردند. با بهره‌گیری از اطلاعات به‌دست آمده از سوابق متهم، مخفیگاه وی شناسایی و این متهم دستگیر شد. در بررسی اسناد و مدارک به‌دست آمده از متهم مشخص شد که وی مشخصات قربانیان خود را به همراه مدل خودروهای آنها نگهداری و از طریق شبکه‌های مجازی بویژه تلگرام به آنها ابراز علاقه کرده و در نهایت با تهدید قربانیان مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی، آنها را تهدید کرده است.