ابتکار بجای مصاحبه با رسانه های معاند، مشکل آلودگی را حل کند

گروه اجتماعی- سید مهدی موسوی نژاد نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارخبر با اشاره به اظهارات معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست مبنی بر اینکه در طول هفت ماه 30 مصاحبه با رسانه های بین المللی که برخی از آنها رسانه معند نظام هستند، گفت: خانم ابتکار بجای مصاحبه با بی بی سی، سی ان ان و گاردین به فکر حل معظل آلودگی هوا باشد و برای آن برنامه ارائه کند.

وی افزود: هفته گذشته که 2 روز مدارس به دلیل آلودگی شدید هوا تعطیل بودند، مصاحبه رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست با گاردین منتشر می شود که محتوای مصاحبه هم در خصوص مسایل سیاسی و بین المللی بوده و ما نمی دانیم اظهار نظر وی در خصوص مسایل سیاسی و بین المللی چه ضرورتی دارد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تصریح کرد: ابتکار همواره به دنبال فعالیت های سیاسی است و سوال این است که چرا رئیس جمهور فردی سیاسی را به مسئولیت سازمان زیست –محیطی گذاشته است.

پژمانفر با اشاره به نارضایتی نمایندگان از عملکرد ابتکار گفت: نمایندگان تذکرات متعددی به حسن روحانی رئیس جمهور درباره عملکرد معاونش دادند اما ظاهرا هیچ توجی به تذکرات نمایندگان نمی شود و ما هر روز شاهد ادامه رفتارهای سیاسی این خانم هستیم.

وی افزود: سازمان حفاظت از محیط زیست هیچ برنامه ای برای کاهش آلودگی هوای تهران و کلانشهرها ندارد. همچنین ریزگردها و گرد و خاک ها که نفس مردم استانهای جنوبی را بریده هیچ برنامه ای برای مقابله با آن وجود ندارد.