در ساعت  10:30 مورخه 08/10/1394 مأموران کلانتری 101 تجریش در حین گشت زنی به سرنشین یک دستگاه خودرو پراید دستگیر و در بازرسی از داخل خودرو موفق به کشف مقادیری لوازم داخل خودرو می شوند .

 

پرونده در پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ :

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت داخل خودرو" و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 34 تهران ، پرونده در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

دهها فقره سرقت از خودروهای سنگین :

با انتقال متهم "حمید . پ" ( 47 ساله ) به پایگاه یکم پلیس آگاهی و در بررسی سوابق وی ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که وی یکی از مجرمین سابقه دار و حرفه ای در زمینه سرقت خودرو ، سرقت داخل خودرو و سرقت خودروهای سنگین است که بارها توسط پایگاه چهارم ، اداره بیستم و پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر و روانه زندان شده و آخرین سابقه دستگیری وی نیز به تاریخ 21/06/1394 و پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ باز می گشت .

همزمان با شناسایی "حمید . پ" به عنوان یکی از مجرمین سابقه دار و حرفه ای در زمینه سرقت های داخل خودرو ، تعدادی از شکات و مالباختگان و صاحبان خودروهای سنگین نیز که خودروهای آنها مورد سرقت باطری خودرو قرار گرفته بود به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و در خصوص سرقت های صورت گرفته از خودروهای خود ( خودروهای سنگین از قبل جرثقیل ، لیفتراگ و ... ) طرح شکایت کردند .

تعدادی از شکات تصاویری از لحظه سرقت در اختیار کارآگاهان قرار دادند که سارق را در حین سرقت لوازم داخل خودروهای آنها نشان می داد که با مشاهده تصاویر سارق ، بلافاصله "حمید . پ" توسط کارآگاهان مورد شناسایی قرار گرفت ؛ "حمید " که با مشاهده تصاویر خود چاره ای جز اعتراف نداشت ، صراحتا به دهها فقره سرقت از خودروهای سنگین بویژه "سرقت باطری خودرو" اعتراف کرد .

در ادامه و با شناسایی مخفیگاه متهم در منطقه سه راه آذری – سی متری جی ، کارآگاهان علاوه بر کشف دهها عدد باطری مسروقه ویژه خودروهای سنگین ، موفق به دستگیری خریدار اموال مسروقه بنام پیمان شدند ؛ پیمان در اعترافاتش به خرید دهها باطری خودروهای سنگین از متهم اصلی پرونده اعتراف کرد .

سرهنگ کارآگاه کرم یوسف وند ، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : " با توجه به اعتراف صریح متهم به دهها فقره سرقت باطری خودروهای ویژه ( خودروهای سنگین ) در سطح شهر تهران و کشف دهها باطری مسروقه از خریدار اموال مسروقه و همچنین مخفیگاه متهم اصلی پرونده ، از کلیه ی مالباختگان بویژه دارندگان خودروهای سنگین که بدین شیوه و شگرد مورد سرقت قرار گرفتند دعوت می شود تا جهت پیگیری شکایت خود و تحویل اموال خود به نشانی پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اتوبان شهید صدر ( مسیر شرق به غرب ) – خیابان شهید قلندری شمالی مراجعه نمایند " .

سارق خودروهای سنگین دستگیر شد/فراخوان پلیس آگاهی به مالباختگان+عکس