به گزارش ايسنا، ماموران كلانتري ۱۰۳ گاندي از طريق تماس مركز فوريتهاي پليسي ۱۱۰ در اواخر مردادماه در جريان وقوع سرقت از منزلي در خيابان وليعصر (عج) قرار گرفتند.

ماموران با حضور در صحنه حادثه دریافتند که دو سارق پس از ورود به منزل ویلایی اقدام به سرقت از منزل کرده که در حین سرقت همسایگان و اهالی محل به این افراد مشکوک شده و ضمن تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از آنان برای دستگیری سارقان منزل درخواست کمک کردند.

هم‌چنین ماموران در تحقیقات اولیه در محل مشاهده کردند که یک دستگاه خودروی سواری وانت نیسان در جلوی این منزل پارک شده است که سارقان برای جابه جایی اموال مسروقه از آن استفاده می‌کردند. ماموران پس از تایید صحت اخبار دریافتی برای دستگیری سارقان با همکاری همسایگان از طریق پشت بام وارد منزل ویلایی شده و مشاهده کردند که یک نفر از سارقان در پشت بام منزل ویلایی مخفی و همدست وی نیز در زیرزمین مخفی شده بود؛ پس از جستجوی ماموران دستگیر شد.

سارقان پس از انتقال به کلانتری ضمن قبول بزه انتسابی اعتراف کردند که در ساعات متمادی و گوناگون در منازل ویلایی را زده و هنگامی که کسی جواب‌گوی آنان نبود و از خالی بودن منازل مطلع می‌شدند با یک دستگاه خودروی سواری نیسان به این محل آمده تا نسبت به سرقت اقدام کنند.

سارقان منازل ويلايي شمال شهر به همراه پرونده تشكيل شده در اختيار پايگاه سوم پليس آگاهي قرار گرفتند.