به گزارش فارس، زنی ۲۰ ساله با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی شعبه ۲۴۰ این مجتمع قضایی ارائه کرد.

این زن جوان در مقابل قاضی این پرونده با اشاره به اینکه حق طلاق با من است و می‌خواهم از شوهرم جدا شوم، گفت: حدود ۲ سال از زندگی مشترک‌مان می‌گذرد و شوهرم آنقدر رفتارهایش با من متضاد است که دیگر نمی‌توانم این وضع را تحمل کنم.

وی با بیان اینکه شوهرم تا به حال ازدواج نکرده و من اولین همسر او هستم، ادامه داد: شوهرم همیشه جلوی شادی و تفریح مرا می‌گیرد و رفتار او مانند مردان مسن است؛ تحمل این وضع برایم غیرقابل تحمل است و تنها راه رهایی برای من طلاق است.

مرد میانسال در دادگاه خانواده حضور داشت و با اشاره به اینکه می‌خواهم همسرم مانند ۲ ماه ابتدای ازدواج باز هم به حرف‌هایم گوش کند، اظهار داشت: در حال حاضر همسرم فقط به فکر خوشگذرانی و پول گرفتن از من است.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه همسرم مهریه‌اش یک هزار سکه بهار آزادی است به اجرا گذاشته و طلاق نیز می‌خواهد، مشخص است که ثروت مرا می‌خواهد، نه خود مرا.

زن بار دیگر در برابر قاضی این پرونده گفت: شوهرم وضع مالی خوبی دارد و من برای اینکه فکر می‌کردم می‌توانم به خاطر ثروتش با رفتارش کنار بیایم، با او ازدواج کردم و در حال حاضر خوشحالم از اینکه شوهرم این موضوع را درک کرده تا راحت‌تر با طلاق موافقت کند.

وی بیان کرد: می‌خواهم بعد از گرفتن مهریه و طلاقم زندگی مجردی و نوعی را بسازم و دیگر تن به ازدواج با هیچ مردی ندهم چرا که دیگر طعم ازدواج را چشیده‌ام و نیازی به ازدواج ندارم در واقع از ازدواج بدم می‌آید.

زن در ادامه اضافه کرد: طلاق می‌خواهم، درست است که شوهرم هیچ مشکلی ندارد ولی من با رفتارهای او که کاملاً با من متفاوت است نمی‌توانم کنار بیایم و به زندگی با او ادامه دهم.

وی اظهار داشت: شوهرم آنقدر ملک دارد که مرا به ازدواج با خود وسوسه کرد ولی در حال حاضر پشیمان هستم و طلاق می‌خواهم.

مرد خطاب به زن گفت: من نیز با توجه به اینکه روی دیگر تو را دیدم حاضر به ادامه زندگی با تو نیستم و تمام حق و حقوقت را می‌دهم و از تو جدا می‌شوم.

قاضی این شعبه بعد از شنیدن اظهارات طرفین با اصرار زن و مرد حکم طلاق را صادر کرد.