برج آزادی همچنان چکه می کند!

احمد حکیمی‌پور در جریان دویست‌وسی‌وچهارمین جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه باید در خصوص نحوه بررسی بودجه تجدیدنظر کنیم افزود: نباید لابه لای بررسی بودجه دستور جلسات دیگری گنجانده شود.

وی با تأکید براینکه شهردار موظف است به محض پیشنهاد بودجه درخواست جلسه فوق‌العاده کرده و حداقل هفته‌ای سه جلسه به بررسی بودجه اختصاص یابد، افزود: برابر قانون شهردار باید در جلسات حضور داشته باشد و توضیحات لازم را درباره مفاد بودجه ارائه کند. به نظر می‌رسد با توجه به اهمیت بحث درآمد هزینه در مدیریت شهری قانونگذار شهردار را موظف به حضور در جلسات کرده است اما شهردار تهران این رویه را در پیش نگرفته است.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران پیشنهاد داد: رئیس شورای شهر تهران درباره این بند از قانون استفساریه‌ای به مجلس ارسال کند. 

وی در بخش دیگر تذکر پیش از دستور خود از اینکه تعمیرات برج آزادی به سرانجام نرسیده است انتقاد کرد و گفت: قرار بود این تعمیرات تا پایان دی ماه تمام شود اما دهه فجر فرا رسیده و باز هم پروژه به اتمام نرسیده است.

حکیمی‌پور گفت: از آنجا که دوباره کاری‌های متعدد در برج آزادی صورت گرفته مردم نسبت به این موضوع حساس شدند ضمن اینکه امکان دارد مجدداً  ترمیم سطح برج ترک بردارد.