حمایت برخی چهره‌های مشهور به اختلاس و فساد از چند رسانه

مسعود بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه در سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی اظهارداشت: ظهور رسانه‌های حزب‌الله در رسانه‌های فرهنگی طی سال‌های اخیر را باید به فال نیک گرفت و نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی تجمعی با اصالت و نمایشی قدرتمند از بچه‌های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه باید اعتراف کنیم در بحث رسانه‌های چاپی ضعیف هستیم، گفت: در مقابل، کسانی که زیاد دل در گروی آرمانهای انقلاب اسلامی ندارند در این حوزه قوی هستند.

بصیری افزود: علاوه بر این، برخی چهره‌های مشهور به اختلاس و فساد از برخی رسانه‌ها حمایت می‌کنند و تیم‌های رسانه‌ای دارند که در این رابطه از دستگاه قضا تقاضا داریم منابع تامین مالی برخی رسانه‌ها را بررسی کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه اضافه کرد: برد موشک‌های فرهنگی ما هنوز بلند نیست و در داخل به زبان فارسی در حوزه فرهنگ فعال هستیم که این موضوع با توجه به اینکه باید نیروهای داخل را تقویت کنیم منطقی و ضروری است،اما تصمیم‌گیران باید توجه داشته باشند که برای تاثیرگذاری فرهنگی در خارج از کشور باید به زبان‌های دیگر از جمله انگلیسی، فرانسه و آلمانی اهتمام داشته باشند.

وی یادآور شد: این طور نیست که جمهوری اسلامی ایران در دنیا طرفدار نداشته باشد بلکه ما نتوانسته‌ایم آنچه که لازم است را از امام خمینی (ره) و اسلام به گوش جهان برسانیم.

بصیری با بیان اینکه دست برتر در حوزه رسانه با غرب است در مقابل این موضوع ابتدا باید برای مقابله تلاش کنیم و در وهله دوم از جوانان معتقد به انقلاب که ثابت کرده‌اند در سال‌های اخیر می‌توانند در عرصه‌های تکنولوژی، نانو، پزشکی، دارویی و دفاعی قوی باشند استفاده کنیم.

بصیری گفت: برای مقابله با دست برتر غرب در حوزه رسانه باید بجز رسانه‌های بومی و محلی به جای تولید رسانه‌های متعدد به سمت تجمیع رسانه‌ها برویم و رسانه‌های قدرتمندی را در حوزه بین‌المللی ایجاد کنیم که زبان‌های اصلی بین‌المللی را نیز پوشش دهد.