پاکسازی شهر از تبلیغات انتخابات با 30 هزار کارگر

مجتبی عبدالهی اعلام کرد: همزمان با پایان یافتن برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس ، تمامی شهرداران مناطق ، معاونین خدمات شهری ،شهرداران نواحی در کنار نیروهای مدیریت پسماند، زیباسازی، فضای سبز و بوستان‌ها، اداره کل خدمات و عوامل نظارتی به همراه تمامی پیمانکاران رفت و روب شهر در سطح شهر به صورت آماده باش بودند تا با حضوربیش از 30 هزار کارگر شست و شو و جمع آوری ، نظافت تبلیغات انجام شود.

وی افزود: متاسفانه با وجود درخواست های مکرر مدیریت شهری باز هم شاهد آن بودیم که بسیاری از پوستر ها و برچسب ها در محل بنرها و فضای های تبلیغاتی نصب نشده بود.

عبدالهی افزود: شب گذشته نیروهای شهرداری تهران بسیاری از تبلیغات انتخاباتی را از ایستگاه های اتوبوس ، دیوارهای شهر ، زیر پل های اتوبان ها و حتی تابلوهای راهنمایی شهر در حالی جمع آوری کردند که به جز با شست و شو ، راهی باقی نمانده بود.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در پاسخ به این پرسش که آیا کاندیداهای انتخابات در هزینه پاکیزگی شهر سهیم می شوند، اظهار کرد: در این باره شهرداری تهران درخواست هایی داده است اما تاکنون این کار انجام نشده است.

 وی با ابراز خرسندی از اینکه فضای مناسبی همزمان با پایان یافتن انتخابات به تهران بازگشته و آرامش بصری در شهر حاکم است، گفت: با توجه به آغاز طرح استقبال از بهار، تلاش کردیم خانه تکانه خوبی در شهر انجام دهیم با این حال اگر شهروندان هنوز در نقطه ای از شهر با تبلیغات انتخاباتی در محل های غیر مجاز مواجهند می توانند نقاط مورد نظر را طی تماس با 137 به شهرداری تهران اعلام کنند تا در اسرع وقت نسبت به جمع آوری آن اقدام شود.