تغییر ۷ شهردار مناطق ۲۲ گانه تهران

علیرضا دبیر در دویست و چهل و سومین جلسه علنی شورای شهر تهران با بیان اینکه ظاهرا شهردار منطقه ۱۹ که اکنون در جلسه حاضر است نیز تغییر می کند، گفت: شورا در عزل و نصب شهرداران دخالت ندارد اما باید علت این جا به جایی ها مشخص شود. اگر این افراد مناسب بوده اند چرا تغییر می کنند وگرنه چرا از ابتدا منصوب شدند؟ با این تغییرات در بدنه شهرداری تکلیف ثبات مدیریتی چه می شود؟

صبح امروز یکی از سایت های خبری حوزه شهری از تغییر  شهرداران مناطق ۷، ۹، ۱۰، ۱۷، ۱۸، ۱۹ و ۲۰ خبر داده بود که دبیر اعلام کرد مراسم تودیع و معارفه ساعت ۱۸:۳۰ برگزار می‌شود.

دبیر در جریان بررسی مشکلات منطقه ۱۹ نیز با بیان اینکه در منطقه ۱۹ و در کنار کوره‌پزخانه‌ها کارتن‌خواب‌هایی وجود دارند که در میان آنها افراد مسلح تردد می‌کنند، افزود: باید با نیروهای انتظامی در این زمینه هماهنگی‌ها افزایش یابد.

وی با بیان اینکه در سال ۹۴ شهرداری از برنامه عدول کرده است، گفت: ساختمان‌هایی را شهرداری به نام بهاران بدون اجازه شورا خریده و این تخلف است اما شورا برای سال آینده برای هر منطقه ۶۰۰ میلیارد تومان برای ساماندهی کارتن‌خواب ها بودجه تعیین کرده است.

عضو شورای شهر تهران درباره سرانجام پاساژ توحید که در منطقه ۱۹ قرار دارد، گفت: این پاساژ ۳۰ سال است که مانند ساندویچ کنار خیابان مانده و شهرداری باید برای آن کاری انجام دهد و حتی شورا برای سال ۹۵ بودجه برای آن در نظر گرفته است.

وی تاکید کرد: شهرداری حق ندارد آجر به آجر بیمارستان هسته‌ای اضافه کند بدون آنکه شورا را در جریان قرار دهد.