16 فروردین ماه سال جاری ساعت 19:30 از طریق مرکز فوریت‌های پلیس 110 وقوع 2 فقره قتل به کلانتری 107 فلسطین اعلام شد.

یا حضور ماموران در محل حادثه و بررسی صورت گرفته مشخص شد که اجساد متعلق به پدر و دختری از یک خانواده است که مقتول به نام حسن از ناحیه قفسه سینه و مقتوله به نام آراین دخت بر اثر خفگی ناشی از انسداد مجاری تنفسی به قتل رسیده است.

با تشکیل پرونده با موضوع قتل به دستور بازپرس احمدبیگی پرونده جهت رسیدگی به آگاهی ارجاع شد.

 

در اظهارات پسر خانواده به نام هوتن اعلام شده بود که وی زمانی که به خانه رسیده با جسد پدر و خواهرش مواجه شده اما وجود آثار جراحت بر روی دستان هوتن باعث شد تا کارآگاهان در این خصوص از وی تحقیق کنند و پسر خانواده پس از اظهارات ضد و نقیض عنوان کرد در زمان درگیری با خواهرش تا زمانی که وی با چاقو به او حمله‌ور شده از ناحیه دو دست مجروح شده است.

هوتن درخصوص علت درگیری به کارآگاهان گفت: برای تماشای تلویزیون با خواهرم درگیر شدم و او را داخل اتاق حبس کردم اما وی پس از خروج از اتاق با چاقو به سمت من حمله کرد و مجدداً او را داخل اتاق انداختم اما به دلیل شدتن عصبانیت خفه‌اش کردم. در همین زمان پدرم وارد خانه شد و همان موقع با چاقویی که از خواهرم گرفته بودم به پدرم حمله کرده و چندین ضربه به او زدم.

بازسازی صحنه وقوع قتل انجام شد و پس از پایان تحقیقات بازپرس احمد بیگی از صدور کیفرخواست برای این پرونده که تحت عنوان پرونده جنایت خیابان ایتالیا معروف شده بود، خبرداد.