رسم و رسوم ما ایرانی‌ها یکی‌ دوتا نیست، به‌ویژه اگر پای پیوندی عاشقانه در میان باشد. از رفت‌وآمدهای خواستگاری تا روز موعود که اصل ماجراست. از همه ترکیبات تقریبا مهم و عرفی بیشتر عروسی‌ها که بگذریم به بخش‌هایی می‌رسیم که بعضی‌ها جدی‌تر و البته لوکس‌تر برگزار می‌شود. نه به این خاطر که خون‌شان رنگین‌تر باشد نه! فقط بیشتر از خیلی‌ها هزینه می‌کنند و دست به جیب می‌شوند. حتما شما هم سر سفره‌های عقد بسیاری حاضر شده‌اید؛ برنامه‌ای که یکی از قسمت‌های جدایی‌ناپذیر عروسی‌های ماست. اما این بار قضیه فرق دارد چون این عروس و دامادهای خوش‌بخت بر سر مجلل‌ترین و خاص‌ترین سفره‌ها به آرزویشان می‌رسند.

احتمالا درباره آن شنیده‌اید اما از قدیم گفته‌اند شنیدن کی بود مانند دیدن! این روزها هستند زوج‌هایی که برای گفتن مهم‌ترین «بله» زندگی‌شان، نقشه‌های عجیب و غریب می‌کشند. اما این عجیب نیست، فقط رویایی است. سفره عقدی بی‌نظیر روی آب استخرهای بزرگ که از گلبرگ گل‌های طبیعی پوشیده شده و همه ملزومات یک عقد آسمانی از آب بیرون زده است. البته این ترکیب بسته به سلیقه شما در انتخاب رنگ و جنس شکل می‌گیرد و تمام شب با شمع‌های شناور روی آب می‌درخشد تا شب پیوند شما را ماندگارتر کند.

تقریبا اغلب خانم‌ها عاشق گل هستند، پس طبیعی است که برای طراحی سفره چنین روز مهمی به سراغ آن بروند. سفره عقدهایی طراحی، ساخته و پوشیده‌شده با دسته‌گل‌های طبیعی و زیبا که در ساختن یک روز خاطره‌انگیز غوغا می‌کند. برای چیدن این سفره مجلل، چندین هزار شاخه گل صرف می‌شود تا علاوه بر تزیین سفره، همه مسیر ورود عروس و داماد گلباران شود. البته به علاوه فرشی از گل که پیش روی میهمانان حاضر در مراسم عقد تعبیه شده است.

سفره عقد

سفره عقد

سفره عقد

سفره عقد

سفره عقد

سفره عقد

سفره عقد

سفره عقد