پلیس شرور شمال پایتخت خود را تسلیم قانون کرد

با پیگیری‌های ویژه مأموران، شرور شمال پایتخت پس از اینکه همه راه‌های فرار را بسته دید در نهایت در کمتر از 48 ساعت خود را تسلیم قانون کرد.

شامگاه 14 اسفندماه در محدوده شمال تهران 2 تن از اراذل و اوباش سابقه‌دار پایتخت با یکدیگر درگیر شدند که این نزاع منجر به چاقوکشی، مجروح شدن و انتقال یکی از آنها به بیمارستان شد.

در ادامه ضارب اصلی که از محل گریخته بود، به اتفاق یکی از همدستانش به محل بستری فرد مجروح رفته و ضمن ایجاد درگیری با کادر بیمارستان مجدداً اقدام به ضرب و جرح طرف مقابل خود کرده و متعاقبا از محل می‌‌گریزد.

پس از گزارش موضوع به پلیس، بلافاصله اکیپی از مأموران فرماندهی انتظامی تهران بزرگ وارد عمل شده و رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

در ادامه با اقدامات خاص پلیسی در همان ساعات اولیه همدست ضارب که در متواری ساختن عامل اصلی نقش داشت دستگیر و با تجمیع اطلاعات به دست آمده از وی شمارش معکوس برای دستگیری متهم متواری از سرگرفته می‌شود.

تحقیقات و پیگیری‌های خاص پلیسی ادامه یافت تا اینکه ساعاتی قبل متهم متواری در حالی که همه راه‌های فرار را به روی خود بسته می‌دید و چاره‌ای جز تسلیم شدن در برابر قانون نداشت؛‌ در نهایت در کمتر از 48 ساعت با مراجعه به یکی از مراکز انتظامی خود را به مأموران معرفی می‌کند.