رسیدگی به این پرونده 14 آذر امسال هم‌زمان با کشف جسد زن 55ساله‌ای در خانه‌اش در محله ستارخان در دستور کار تیم جنایی قرار گرفت.

با حضور تیم جنایی در محل کشف جسد در آپارتمان طبقه سوم، آنها با جسد غرق خون زن میان‌سال که بر اثر اصابت ضربات چاقو به قتل رسیده بود، روبه‌رو شدند.

پزشک جنایی پس از معاینه جسد علت مرگ او را اصابت هفت ضربه چاقو اعلام کرد.

درادامه دختر مقتول که موضوع را به پلیس اطلاع داده بود، درباره علت قتل مادرش گفت: چند سال قبل پدر و مادرم طلاق گرفتند و من و دو خواهرم با او زندگی می‌کردیم. روز گذشته دایی‌ام به نام میثم تماس گرفت و گفت به تهران آمده است. او به خانه ما آمد و باهم شام خوردیم. من به خانه دوستم رفتم و صبح وقتی به منزل برگشتم با جسد مادرم مواجه شدم و هیچ خبری از دایی‌ام نبود.

با اظهارات دختر مقتول، تحقیقات برای شناسایی برادر مقتول آغاز شد. ساعتی بعد تیم جنایی متوجه شدند مأموران گشت کلانتری نواب مردی را با لباس خونین بازداشت کرده‌اند و او مدعی است خواهرش را به قتل رسانده است.

با انتقال مرد 45ساله به نام میثم به دادسرای امور جنایی، او در بازجویی‌ها با اعتراف به قتل خواهرش به نام کبری در محله ستارخان، گفت: اهل شهرستان رودسر هستم. از شش سال قبل به تریاک اعتیاد داشتم به‌همین‌دلیل همسرم پس از طلاق به همراه فرزندانم من را ترک کرد. چند ماه قبل اعتیادم را ترک کردم اما همیشه احساس می‌کردم برادرم در غذایم مواد می‌ریزد تا معتاد شوم. متهم اضافه کرد: یک ماه قبل به تهران آمدم و به گرمخانه رفتم. وقتی پول‌هایم تمام شد با کبری تماس گرفتم که او مرا به خانه‌اش برد. هنگام خوردن شام، دوباره بدنم داغ شد و فکر کردم خواهرم نیز در غذایم مواد ریخته است به همین دلیل، نیمه‌های شب با رفتن به آشپزخانه چاقویی را برداشتم و چند ضربه به کبری زدم. خواهرم از خواب بیدار شد و شروع به فریادزدن کرد از ترس خفه‌اش کردم و از خانه‌اش بیرون رفتم. ساعاتی بعد مأموران به من مشکوک شدند و من را دستگیر کردند. با اعترافات مرد 45ساله به قتل خواهرش، او صحنه جنایت را بازسازی کرد.

با صدور قرار جلب به دادرسی از سوی محسن مدیرروستا، بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی و کیفرخواست، متهم به‌زودی در دادگاه کیفری به اتهام قتل خواهرش محاکمه می‌شود.