زمان توزیع کارت آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور اعلام شد

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: برای شرکت در دومین آزمون استخدامی متمرکز اجرایی کشور در سال 94 تعداد 103 هزار و 154 داوطلب ثبت‌نام کردند که از این تعداد 34 هزار و 986 نفر زن و 68 هزار و 168 نفر مرد هستند.

وی افزود: داوطلبان می‌بایست از امروز سه‌شنبه 18 اسفند 94 تا ساعت 24 پنج‌شنبه 20 اسفند 94 برای مشاهده اطلاعات ثبت‌نامی خود به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای یا اطلاعات ثبت‌نامی از کارت شرکت در آزمون و برگه راهنمای خود یک نسخه پرینت دریافت کنند.

توکلی اظهار داشت: برای شرکت در این آزمون همراه داشتن کارت شرکت در آزمون و اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه دومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در سال 94 در صبح روز جمعه 21 اسفند 94 در 53 شهرستان مختلف کشور برگزار می‌شود، گفت: فرایند برگزاری آزمون هم از ساعت 8:30  صبح روز جمعه 21 اسفند 94 آغاز می‌شود و بر همین اساس درب ورودی حوز‌ه‌های امتحانی ساعت 8 صبح بسته می‌شود و داوطلبان باید قبل از بسته شدن درب‌ها وارد حوزه‌های امتحانی خود شوند.

* تشریح جزئیات برگزاری آزمون دستیاران ستادی دستگاه‌های اجرایی

همچنین توکلی گفت: بنابر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور برای شرکت در آزمون دستیاران ستادی دستگاه‌های اجرایی کشور در سال 94 تعداد 6 هزار و 847 داوطلب ثبت‌نام کردند که از این تعداد 3 هزار و 507 نفر زن و 3 هزار و 340 نفر مرد هستند که براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده کارت شرکت در آزمون تمام داوطلبان از امروز سه‌شنبه 18 اسفند 94 برای مشاهده پرینت بر روی سایت سنجش قرار می‌گیرد.

وی افزود: همچنین داوطلبان متقاضی برای شرکت در آزمون باید از امروز سه‌شنبه 18 اسفند تا ساعت 24 روز پنج‌شنبه 20 اسفند 94 به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای یا ثبت‌نامی از کارت ورود به آزمون و برگه راهنمای خود پرینت دریافت کنند.

به گفته وی، برای شرکت در آزمون دستیاران ستادی دستگاه‌های اجرایی کشور همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

توکلی ادامه داد: آزمون دستیاران ستادی دستگاه‌های اجرایی کشور در سال 94 بعدازظهر روز جمعه 21 اسفند 94 در 31 شهرستان کشور برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون نیز از ساعت 14:30 بعدازظهر آغاز می‌شود و بر همین اساس درهای ورودی رأس ساعت 14 بسته خواهند شد لذا داوطلبان می‌بایست قبل از بسته شدن درب‌های ورودی در حوزه امتحانی حاضر شوند.