جوابیه مجدد دانشگاه خواجه نصیر به اظهارات جنجالی استاد اخراجی

روابط عمومی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی جوابیه‌ای در تکذیب ادعای نادرست عضو سابق پیمانی هیات علمی دانشگاه منتشر کرد که متن کامل آن به شرح زیر است:

 

اگرچه هیات جذب دانشگاه پاسخ‌ها و مستندات خود درخصوص پرونده ایشان را به مراجع ذی‌صلاح ارائه نموده است، با این حال روابط عمومی دانشگاه جهت تنویر و احترام به افکار عمومی، در چندین نوبت نیز به شایعات مطروحه از طرف نامبرده، پاسخ داده است. در خصوص ادعای ایشان مبنی بر تایید صلاحیت علمی ایشان در هیات جذب در زمان ریاست قبلی دانشگاه، توجه به موارد ذیل ضروری است:

 

-ایشان در فراخوان متمرکز شهریور ۹۲ شرکت نمودند و پرونده ایشان پس از بررسی در جلسه مورخ ۰۷/۰۷/۹۲ هیات اجرایی جذب دانشگاه به ریاست، رئیس وقت دانشگاه به کارگروه توانائی علمی دانشکده فیزیک ارسال گردید.

 

-پس از بررسی پرونده و مصاحبه با ایشان در کارگروه توانائی علمی، علی‌رغم نظر منفی کارگروه مذکور در دانشکده فیزیک، هیات اجرائی جذب دانشگاه به منظور جلوگیری از تضییع احتمالی حق ایشان، وی را به جلسه هیات اجرایی جذب شماره ۲۳۷ مورخ ۰۱/۱۰/۹۲ به ریاست، رئیس فعلی دانشگاه (با همان اعضا جذب از زمان ریاست رئیس قبلی) دعوت نمود. در این جلسه ضمن بررسی پرونده، مصاحبه و شنیدن تن صدای ایشان، با عقد قرارداد پیمانی یکساله (تنها جهت ارزیابی دقیق‌تر) از تاریخ ۱۵/۱۱/۹۲ تا ۱۵/۱۱/۹۳ موافقت گردید. لازم به ذکر است که تصمیم به خاتمه قرارداد ایشان از ۱۵/۱۱/۹۳ نیز در هیات اجرایی جذب دانشگاه، متشکل از همان اعضاء قبلی هیات اخذ گردیده‌است.  

 

-بنابراین ادعای ایشان مبنی بر تایید وی جهت عقد قرارداد در زمان ریاست قبلی دانشگاه کذب می‌باشد.