قاضی جنایی به همراه تیمی از کارآگاهان راهی بیمارستان شد. زن جوان هدف حدود 15 ضربه چاقو قرار گرفته بود. کسی که جسد بی‌جان او را به آنجا منتقل کرده بود، شوهرش بود. اوگفت: سر کار بودم و وقتی به خانه زنگ زدم تا حال همسر و پسرم را بپرسم، گوشی را پسر 3ساله‌ام برداشت. گریه می‌کرد و با زبانی بچگانه می‌گفت که مادرش دعوا کرده است.

نگران شدم و بلافاصله به خانه رفتم. وقتی وارد پذیرایی شدم، جسد غرق در خون همسرم را دیدم که روی زمین افتاده بود و اورژانس و پلیس را خبر کردم. با اظهارات این مرد، تیم تحقیق راهی محل جنایت شدند؛ آپارتمانی در طبقه همکف ساختمانی مسکونی. بررسی‌ها از این حکایت داشت که قاتل فردی آشنا بوده است. هیچ سرقتی رخ نداده بود و اثری از ورود اجباری به داخل خانه دیده نمی‌شد. پسربچه‌ 3ساله تنها شاهد جنایت بود. او اسم یکی از آشنایان را به زبان می‌آورد و می‌گفت که با مادرش دعوا کرده است.

این مردجوانی بود که پیش از این نیز اختلافاتی جزئی با مقتول داشت. او با دستور بازپرس جنایی بازداشت شد اما در تحقیقات ابتدایی منکر جنایت شد. با این حال وقتی ماموران به تحقیق درباره وی پرداختند مشخص شد آن روز صبح حدود یک ساعت خانه‌شان را ترک کرده و دوباره به آنجا برگشته بود و این یعنی می‌توانست در مدت این یک ساعت، دست به جنایت زده باشد. از سوی دیگر محل جنایت، ساختمانی است که به دوربین مداربسته مجهز است و قاضی جنایی دستور داد فیلم‌های دوربین نیز بررسی شود و هم‌اکنون تحقیقات برای کشف راز قتل زن جوان ادامه دارد.