مرخصی گرفتن یکی از معضلات همیشگی کارمندان بوده است. رؤسای برخی شرکت ها نه تنها تسهیلاتی برای مسافرت به کارمندان خود اختصاص نمی دهند بلکه ترجیح می‌دهند کمتر به کارمندان خود مرخصی بدهند و گمان می‌کنند این کار موجب بالا رفتن راندمان شرکتشان می‌شود. همین امر باعث می‌شود کارمندان به سختی بتوانند مرخصی بگیرند و در صورت موفقیت، نباید فکر مسافرت های خارج از کشور را در سر خود بپرورانند چون که هزینه های بالایی در برخواهد داشت.

این درحالی است که رئیس یک شرکت چینی در اقدام بی سابقه ای ۶۴۰۰ کارمند خود را به سفر فرانسه میهمان کرده است. او برای گرفتن جشن بیست سالگی شرکت تمام کارمندان خود را به مدت ۴ روز در فرانسه به گردش برد و با این کار بزرگترین گروه گردشگری جهان را تشکیل داد.

«لی جیوآن» صاحب شرکت بزرگ «تین» از امکانات رفاهی و گردشگری برای کارمندان خود چیزی کم نگذاشت. او ۴۷۶۰ اتاق و سوئیت در هتل های مهم جشنواره کن پاریس رزرو کرد که همگی ۴ و ۵ ستاره بودند و با اجاره ۱۴۷ اتوبوس کارکنان خود را به بازدید گروهی از موزه لوور، برج ایفل و مراکز گردشگری مهم این شهر برد.

کارمندان پس از سه روز گردش در پاریس، برای آخرین برنامه خود در ساحل «کوته دآسو» تجمع کرده و بزرگترین جمله انسانی را ساختند که این رویداد توسط بازرسان رکورد جهانی گینس به ثبت رسید. آن ها با نحوه ایستادن خود جمله «رویاهای تین در کوته دآسو خوب است.» را ساختند که علاقه‌مندی این شرکت برای همکاری بین المللی با فرانسه را نشان می‌دهد.

شرکت «تین» در سال ۱۹۹۵ در چین تاسیس شده و تاکنون در زمینه های کسب و کار بیوتکنولوژی، مدیریت بهداشت، تجارت الکترونیکی و گردشگری و... فعالیت داشته است. این شرکت که در زمینه های مختلف موفقیت کسب کرده توانسته صاحب امتیاز خود را به یک میلیادر بزرگ در جهان تبدیل کند.

مردم و رسانه های فرانسه از این سفر منحصر به فرد استقبال کردند، برآورد شده است که این سفر گروهی حدود ۳۳ میلیون یورو برای پاریس و شهروندان آن در آمد داشته است.

گفتنی است این گزارش در تاریخ 21 اردیبهشت 1394 در خبرگزاری مهر منتشر شده است اما به دلیل اهمیت آن بازنشر می شود.