اعتراف مرد میانسال به قتل همسرش

27 اسفندماه سال 94 بود که وقوع یک فقره قتل در خیابان قزوین به مأموران کلانتری 111 هفت‌چنار اعلام شد.

پس از حضور مأموران در محل، مشخص شد که مقتول زنی است 40 ساله که در اثر فشار شیء‌ای مانند طناب به دور گردن و ضربات چاقو به دست کشته شده است.

براساس اظهارات پسر مقتوله، این خانم با همسر خود اختلافاتی داشته است و قرار بوده پدر و مادرش شب وقوع حادثه با هم آشتی کنند، اما چنین حادثه‌ای رخ می‌دهد و همسر مقتوله در نامه‌ای به پسر خود می‌گوید که این زن را به قتل رسانده است.

صبح امروز، سیامک 42 ساله متهم پرونده با حضور در شعبه 5 دادسرای جنایی به بازپرس احمدبیگی گفت: 25 سال بود که با همسرم زندگی می‌کردم و کوچکترین مشکلی با یکدیگر نداشتیم.

وی افزود: مدتی بود که احساس می‌کردم رفتارش تغییر کرده و درست دو شب پیش از وقوع حادثه از طریق گوشی تلفن همراهش و پیام‌هایی که در آن بود فهمیدم که با کسی ارتباط دارد.

متهم ادامه داد: پس از اطلاع من از موضوع، همسرم گفت که اشتباه کرده و خواهرش هم وساطت کرد که با یکدیگر آشتی کنیم.

وی ادامه داد: شب پنجشنبه همسرم به خانه آمد و قرار شد با هم صحبت کنیم، اما او سردرد را بهانه کرد و گفت که می‌خواهد بخوابد و زمانی که از او پرسیدم آیا باز هم می‌خواهد سر کار برود یا نه پاسخ مثبت داد.

متهم گفت: من به او گفتم که نیازی نیست او به سر کار برود، اما او مخالفت کرد و سر همین موضوع با یکدیگر دعوا کردیم. همسرم به پسرم گفت که می‌خواهد بدون حضور او با من حرف بزند، پسر من هم که عصبی شده بود به خانه خواهرش رفت.

متهم ادامه داد: من تعادل خود را از دست داده بود و هر چه قرص در خانه بود در لیوان ریختم و به او گفتم بخورد، اما او نخورد و گفت تلخ است. دعوایمان شدیدتر شد و تا ساعت 3 و 4 صبح ادامه پیدا کرد تا اینکه یک دفعه با چاقویی دو ضربه به دستش زدم.

وی ادامه داد: همسرم بلافاصله به اتاق خواب رفت و برای اینکه من را بترساند یک جوراب پارزین را به دور گردنش بست، من هم تا جایی که توانستم جوراب را کشیدم تا رنگش سیاه شد.

براساس نامه‌ای که قاتل به پسرش نوشته بود، عنوان شده که چون مادرت با مردی دوست بود او را کشتم و از این بابت ناراحت نیستم.

متهم در پایان نامه با نوشتن شماره تلفنی، آن شماره را باعث و بانی تباهی زندگی خود عنوان کرده بود.

براساس دستور بازپرس احمدبیگی، قرار بازداشت موقت برای متهم صادر شد و قرار شد آگاهی تحقیقات بیشتر را در این زمینه انجام دهد، ضمن اینکه هفته آینده بازسازی صحنه جرم صورت می‌گیرد.