بعضی کسانی که گذشته خوبی داشتند امروز مسیر جهنم را می‌روند

صبح امروز مراسم تودیع و معارفه رؤسای سابق و جدید دیوان عدالت اداری با حضور حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه، ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور، حجت‌الاسلام منتظری دادستان کل کشور، حجت‌الاسلام بهرامی رئیس دیوان عدالت اداری، اصغر جهانگیر رئیس سازمان زندان‌ها و جمعی دیگر از مسئولان قضایی کشور در ساختمان جدید دیوان عدالت اداری برگزار شد.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در این مراسم اظهارداشت: یکی از مصادیق بارز ظلم، انکار حق است و خیلی اتفاق می‌افتد که انسان حقایق مسلم را نادیده بگیرد.

وی افزود: عده‌ای با قلم یا زباشان این نظام و خدمات ارزشمندی را که امام راحل با مجاهدت‌های خود داشته و همچنین قانون اساسی و قوانین را نمی‌پذیرند.

معاون اول قوه قضاییه افزود: گاهی عده‌ای که از ابتدای انقلاب تا امروز مسئولیت‌های گوناگونی داشته‌اند با کمال بی‌انصافی سخن می‌گویند و قلم می‌زنند و حقایقی را منکر شده و مسائلی را مخدوش می‌کنند.

وی ادامه داد: این افراد کسانی هستند که با بی‌انصافی تمام در داخل کشور روباه پیر یعنی انگلیس و شیطان بزرگ یعنی آمریکا را همراهی می‌کنند و نظام جمهوری اسلامی را به اوصافی متهم می‌کنند که نمی‌خواهم به زبان بیاورم و در ازای آن از نظاماتی به خوبی توصیف می‌کنند که بویی از مردم سالاری نبرده‌اند و در آنجا خبری از دموکراسی و حقوق بشر نیست.

اژه‌ای تصریح کرد: ما همیشه در این مقطع یعنی ماه رجب هرچقدر به حق نزدیک می‌شویم وسوسه شیطان هم بیشتر می‌شود به همین جهت اگر بخواهیم به سلامت به مقصد برسیم پیوسته باید از خدا استمداد بطلبیم و اگر خدای ناکرده بخواهیم به حال خود رها شویم معلوم نیست چه عاقبتی داشته باشیم.

معاون اول قوه قضاییه در ادامه گفت: ملاحظه می‌کنیم افرادی را که گذشته خوبی داشتند و قبل و بعد از انقلاب و در زمان جنگ و پس از جنگ در امور و مسائل مختلف کارهای خوبی کردند اما امروز نمی‌دانم چه شده و نمی‌دانم خدای نکرده غفلت از خدا پیدا کرده‌اند چرا که مسیری را می‌روند که اگر به خود نیایند و به خدا توسل نکنند انتهای مسیرشان قعر جهنم خواهد بود.