حرفهای تازه معشوقه سابق بیل کلینتون+عکس

مونیکا سامیل لوینسکی زن یهودی آمریکایی است که پس از آشکار شدن رابطهٔ مخفیانه اش با بیل کلینتون، رئیس جمهور وقت آمریکا، به شهرتی جهانی دست یافت. این رابطه زمانی اتفاق افتاد که لوینسکی در اواسط دههٔ ۹۰ به عنوان کارآموز در کاخ سفید کار می‌کرد.

بیل کیلینتون

رابطهٔ او با کلینتون را معمولاً رسوایی لوینسکی یا مونیکاگیت می‌نامند.

با این که بیل کلینتون در آن زمان از استیضاح در امان ماند اما این رسوایی به شدت دومین دوره ریاست‌جمهوری او را از سال ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۱ تحت تأثیر قرار داد.

با وجود گذشت سالها از آن رویداد رسانه های مختلف جهان به بهانه های مختلف سراغ این پرونده می روند و با مونیکا گفت و گو می کنند.

مونیکا لوینسکی در جدیدترین اظهار نظر خود پس از آن رویداد می گوید:" پس از برملا شدن رابطه ام با کلینتون تا مدتها مردم مرا در کوچه و خیابان با حالت تحقیر آمیزی می نگریستند که واقعا این نگاه مردم برایم بسیار سخت و آزار دهنده بود."

کارآموز 42 ساله سابق کاخ سفید که به نظر اضافه وزن هم پیدا کرده اضافه می کند:"آن قدر شرایط برایم سخت شده بود که قصد خودکشی داشتم".

لوینسکی اما در چند سال اخیر راحت تر در بین مرد ظاهر می شود و حتی در پاسخ به سوالات خبرنگاران سمج نیز آن سخت گیری سابق را ندارد.

او به تازگی کمپینی راه انداخته تا در آن بر علیه مزاحمان فضای سایبری برای کودکان اقدام کند و مردم را به مبارزه با آنان فراخواند.