به گزارش ایسنا سرهنگ مهدي تركي در تشريح جزئيات اين خبر گفت: روز سهشنبه در پي تماس مردمي، خبري مبني بر درگيري بين دو جوان به مركز فوريتهاي پليسي ۱۱۰ شهرستان رودسر گزارش شد كه در پي آن اكيپهاي عملياتي پليس در صحنه حاضر شدند و با هماهنگي اورژانس فرد مجروح را به بيمارستان انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با بیان‌ اینکه ضارب قبل از تجمع مردم و حضور پلیس از صحنه متواری شده بود، افزود: مضروب که جوانی ۲۲ ساله بوده به دلیل شدت جراحات وارده در همان ساعات اولیه در بیمارستان فوت کرد.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان در کمتر از ۲۴ ساعت مخفی‌گاه ضارب را که جوانی ۱۸ ساله است در یکی از شهرستان‌های استان گیلان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی وی را دستگیر کردند.

ترکی با بیان اینکه بنابر ادعای متهم علت درگیری مجادله لفظی بر سر پیامک بوده است خاطرنشان کرد: ضارب در این درگیری با استفاده از چاقو وی را به قتل رسانده است.

به گفته فرمانده انتظامی رودسر متهم پس تحویل به مراجع قضایی روانه زندان شد.

وي با تاكيد بر اينكه استفاده از چاقو و ديگر سلاحهاي سرد خطري براي جوانان محسوب ميشود و قدرت تفكر و تعقل را از آنان سلب ميكند به خانوادهها توصيه كرد: نسبت به فرزندان جوان و نوجوان خود نظارت بيشتري داشته و آنان را از به همراه داشتن هرگونه سلاح سرد بر حذر دارند.