محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات آخر هفته

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راه کشورگفت: تردد انواع تریلرها و کامیونها در محور کرج - چالوس و تردد تمام وسایل نقلیه از ساعت ۶ بعدازظهر تا ۱۰ شب روز جمعه ۱۸ تیرماه در محور کرج - چالوس تا تونل کندوان در استان تهران به منظور تخلیه بار ترافیکی ممنوع است.
سرهنگ پرویز البرزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با تاکید بر اینکه تردد تمام موتورسیکلتها از روز پنجشنبه۱۷ تیرماه تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۱۹ تیرماه در محورهای کندوان، کرج، چالوس، هراز، فیروزکوه، قزوین - رشت، تهران - ساوه - همدان ممنوع است، گفت: همچنین تردد انواع تریلرها و کامیونها در محور کرج - چالوس ممنوع است. و تردد تمام وسایل نقلیه از ساعت ۶ بعدازظهر تا ۱۰ شب روز جمعه ۱۸ تیرماه در محور کرج - چالوس تا تونل کندوان در استان تهران به منظور تخلیه بار ترافیکی ممنوع است.
وی تاکید کرد: عبور تمام وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز شنبه تا بامداد روز یکشنبه از محور کرج به مرزن آباد و از ساعت سه بعدازظهر روز شنبه تا یک بامداد روز یکشنبه از بالای مرزن آباد به کرج یکطرفه است.
البرزی با اشاره به ممنوعیت‌های ترد در محور هراز گفت: تردد تمام تریلرها و کامیون‌ها از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب شبنه ۱۷ مرداد و از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ شب روزهای جمعه و شنبه ۱۸ و ۱۹ مردادماه از محور هراز ممنوع است. همچنین از ساعت ۲ بعدازظهر تا ۱۲ شب روز شنبه ۱۹ تیر تردد تمامی وسایل از رودهن(انتهای بلوار کریتون) به آمل ممنوع است.
وی افزود: در محور دماوند عبور تمامی تریلرها از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ شب روزهای جمعه و شنبه ۱۸ و ۱۹ تیرماه از تهران به قائم شهر ممنوع است. همچنین تردد تمام تریلرها و کامیونها از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب پنجشنبه ۱۷ تیرماه و از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ شب روزهای جمعه و شب از ساوه به همدان ممنوع است.
پايان پيام