ما همیشه از مضرات پشت میزنشینی و کارهای که باید به صورت ساکن و برای مدت زیاد انجام بدیم شنیده ایم.وقتی که شما نمی توانید شغل خود را ترک کنید میتوانید کاری انجام دهید که به سلامتی شما لطمه وارد نشود.

خوردن چیزهای مفید و به موقع باعثمیشود بر مضرات کار همچون غلبه کنید.

در اینجا به تعدادی از موادی که می توانند به شما کنند اشاره میکنیم:

۱ - گردو: تحقیقات جدید نشان میدهد که گردو آنتی اکسیدان بیشتری نسبت به بادام زمینی، پسته یا بقیه خشکبار دارد. به طور کلی خشکبار باعثکاهش ریسک مریضی های قلبی میشود. محققان خوردن ۷ گردو در روز را توصیه میکنند.




۲ - چای سبز: پلیفنولز، یکی از اجزای چای سبز به عنوان یک ترمیم کننده دی ان ای شناخته میشود و سیستم بدنی را بهبود میبخشد. تحقیقات حاکی از آن است که چای سبز می تواند خطر سرطان هایی مانند: پروستات و پوست را نیز کاهش دهد.



۳ - پاپ کرن(ذرت بو داده): اگر شما بخواهید لیستی از تنقلات مفید را جمع آوری کنید مسلما پاپ کرن در صدر این لیست قرار دارد. این محصول به عنوان معدنی ازفیبر و آنتی اکسیدانها معروف است. اگر شما بتوانید پاپ کرن خود را با یک ماده معدنی مانند نمک درست کنید بهترین پاپ کرن را در اختیار خواهید داشت.



۴ - شکلات تلخ: این ماده خوراکی نیز حاوی پلیفنولز که آنتی اکسیدان بسیار قوی میباشد است. مطالعات نشان میدهد که خوردن یک تخته شکلات تلخ در روز میتواند فشار خون را به حالت متعادل در بیاورد. کافیین، دیگر جز شکلات تلخ نیز حاوی مواد مغذی بسیاری است.



۵-میوه:میوه نه تنها باعث از بین رفتن گشنگی کاذب شما میشوند بلکه ویتامین ها و مواد مغذی مورد نیاز بدن شما را نیز تامین میکنند.شما میتوانید سیب،موز،پرتغال و هر میوه دیگر را انتخاب کنید.اما هر روز مطمئن شوید که با خود مقداری میوه به سر کار میبرید.