فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز از دستگیر شدن سه نفر عامل خطرناک و توزیع کننده مواد مخدر و انهدام خانه فساد در این شهرستان خبر داد.

یعقوب حاذق امروز در گفت‌وگو با فارس در تبریز اظهار داشت: برابر گزارش‌های مردمی مبنی بر فعالیت فردی به هویت «ح - ح» در امر تهیه و توزیع مواد مخدر و ایجاد خانه مجردی و سلب آسایش اهالی محل، شناسایی و دستگیری فرد مورد نظر در دستور کار کلانتری ۱۴ تبریز قرار گرفت.

وی اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۴ تبریز پس از اخذ دستور مقام قضایی در یک عملیات منسجم پلیسی نامبرده را در منزل مجردی خود دستگیر که در بازرسی ۲۰ گرم انواع مخدر و آلات استعمال کشف و یک نفر خانم به هویت «ن - خ» هیچگونه نسبتی نداشته دستگیر و برای بازرسی به کلانتری انتقال یافتند.

حاذق در ادامه ضمن اشاره به عملیات دیگر افزود: ماموران کلانتری ۱۴ تبریز در عملیات دیگر موفق شدند که دو برادر به هویت‌های «م - ح» و «ح - ح» که اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کردند دستگیر و در بازرسی از منزل نامبردگان مقدار ۵۰ گرم مواد مخدر چند عدد ترازوی توزین به همراه آلات استعمال کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز ضمن تشکر از همکاری مردم با پلیس تاکید کرد: شماره تلفن ۱۹۷ پل ارتباطی مردم با پلیس بوده که شهروندان میتوانند انتقادات و پیشنهادات خود را در ارتباط با عملکرد ماموران انتظامی به مسئولان انتظامی استان انتقال داده و با شماره ۱۱۰ موارد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.