گردش چند ساعته روحانی با ماشین نیم میلیاردی بین کارگران!

گروه اجتماعی- رئیس جمهور حتی در سخنرانی خود کوچکترین اشاره ای به موضوع حداقل دستمزد در بودجه سال 95 نکرد و تنها به این موضوع پرداخت که تا پایان امسال تورم را تک رقمی خواهد کرد.

به گزارش افکارنیوز، موضوع تعیین حداقل دستمزد کارگران که اکنون رقم ناچیز 800 هزارتومان است یه یکی از دغدغه های کارگران تبدیل شده اما دولت علیرغم وعده هایی که در این خصوص داده است نتوانسته به وعده های خود در این زمینه عمل کند. کارگران بیش از دیگران علی ربیعی وزیر کار دولت یازدهم را مقصر می دانند که نتوانسته است از حق آنان در هیات دولت و نیز جلسات بررسی بودجه در مجلس دفاع کند. حسن روحانی در سخنرانی خود درباره وزیرذ کار گفت: خوشحالم شخصی را به عنوان وزیر کار برگزیده ام که از جوانی در کارخانه به کار و تلاش مشغول بوده است.

روحانی

رییس جمهور شما هم افتخار می کند که از دوران نوجوانی و تحصیل، سه ماه تعطیلی تابستان در دوران مدرسه و دبیرستان را به کار مشغول بوده است." موضوع دیگری که پس از سخنرانی رئیس جمهور باعث بوجود آمدن مباحث انتقادی در شبکه های اجتماعی شده است تصاویری است که از دست اندرکاران برنامه منتشر شده. هنکامی که روحانی در حال سخنرانی برای مجموعه مدیران مپنا است کارگرانی که قرار بوده به نوعی از او استقبال کنند بی حال و خسته جایی پشت بنر یافته و در حال استراحت هستند. در روز کارگر کسی اعتنایی به انان ندارد و جلسه مدیران با رئیس جمهور با مضمون تمجید از برکات برجام در جریان است. گویی حسن روحانی دیگر چیزی جز برجام را نمی بیند و چیزی جز برجام هم برای دولت اهمیت ندارد. او حتی از گردش میان کارگران خسته خودداری کرده و ترجیح داده تا از توی اتوموبیل گرانقیمتش و از زیر باد خنک کولر برای کارگران دست تکان بدهد.