زورگیری مرگبار در غرب تهران+تصاویر

در ساعت 17:00 ، نهم اسفندماه سال 94 یک فقره قتل در محدوده غرب تهران به مرکز فوریت های پلیسی مخابره شد ؛ با حضور مأمورین در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد دو نفر به صورت پیاده و همراه داشتن دو قبضه اسلحه کمری اقدام به قتل شخصی بنام "سعید . پ" ( 57 ساله ) کرده و به سرعت از محل متواری شدند .

 

زورگیری مرگبار در غرب تهران/ پلیس به دنبال دو جنایتکار می‌گردد+تصاویر
 
پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ : 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمـد" و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . 

 

اظهارات شاهدان صحنه : 
با حضور کارآگاهان اداره دهم در محل وقوع جنایت و انجام تحقیقات میدانی ، کارآگاهان موفق به شناسایی تعدادی از اهالی و کسبه محل شدند که شاهد صحنه جنایت بوده اما به علت مسلح بودن هر دو سارق به سلاح کمری و خشونت بالای آنها موفق به کمک رسانی به مقتول نشدند . 

 

شاهدان صحنه جنایت در اظهارات خود عنوان داشتند : " دو مرد حدودا 40 الی 45 ساله ناگهان به سمت متوفی حمله ور شده و با نشان دادن اسلحه قصد سرقت از او را داشتند که با مقاومت وی روبرو شدند ؛ نهایتا سارقین با شلیک دو گلوله متوفی را به قتل متوفی رسانده و خودشان از محل متواری شدند."

 

اظهارات خانواده مقتول : 
در تحقیقات از خانواده مقتول ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که مقتول از چندی پیش برای تأمین هزینه عمل جراحی اقدام به تهیه وام از یکی از شعبات بانکی نموده و در روز جنایت قصد داشته تا مقدمات انجام عمل جراحی را آماده نماید که سارقین اقدام به سرقت کیف دستی و کشتن وی کرده اند . 

 

شکار تصاویر دو متهم : 
در ادامه رسیدگی به پرونده و با بررسی تصاویر سیستم های مداربسته در محدوده وقوع جنایت ، کارآگاهان موفق به شناسایی تصاویر دو سارق زورگیر مسلح توسط شاهدان صحنه سرقت شدند .

 

زورگیری مرگبار در غرب تهران/ پلیس به دنبال دو جنایتکار می‌گردد+تصاویر

 

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : " با توجه به حساسیت ایجاد شده در خصوص پرونده و در ادامه اقدامات پلیسی جهت شناسایی متهمین ، دستور انتشار بدون پوشش تصاویر هر دو متهم تحت تعقیب پلیس آگاهی از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است ؛ لذا از کلیه شهروندان محترم درخواست می شود تا در صورت شناسایی هویت این دو جنایتکار ، هرگونه اطلاعات در خصوص مشخصات و مخفیگاه آنها را به صورت شبانه روزی با شماره تماس های 51055123 و 51055141 در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند .